Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/greatsims

Marketing

The Sims™ 3 Ambitions

Evo, prošlo je dosta dugo, otkako je prošao prvi post, a prošlo je samo pet dana otkako sam dobio najnoviji dodatak The Sims 3 Ambitions. To vam je sigurno najbolji Sims 3 dodatak koji je objavljen ove godine, a ako moje procjene budu točne, biti će ove godine sigurno još jedan dodatak sa stvarima i novim gameplay-om. Kada sam prvi put ušao u grad Twnibrook, odmah sam otišao u CAS, tamo dobivate: dvije ženske frizure bez dodataka, a četiri muške. A frizura s dodacima imate oko dvadesetak. Dobivate konobarsku, istraživačku i izumiteljsku odjeću, a kada idete mijenjati lice Simljanu, tamo imate novu sekciju: TATOO (sad ne znam kak' se piše). Onda sam otišao u EDIT TOWN MODE, sada se edit town ponaša kao dio CREATE A WORLD TOOL. Možete stavljati biljke, drveće, klupe, kamenje, čak i zemljišta (zemljišta nisu sve veličine). U EDIT TOWN-u, sada imate jako puno „zečjih rupa“, naime, kada su pravili novi dodatak, nisu zaboravili napraviti nove zgrade… Izašao sam iz te opcije i krenuo odabrati jednu obitelj koja je smještena u napravljenoj kući. Kada sam izletio na MAP VIEW, one kućice koje prikazuju park, gradsku vijećnicu, kuće gdje žive prijatelji, sada su modernije. Dobile su više kontrasta i boje. Sada imate privatnike: PRAONICA RUBLJA, STILIST, TATOO ARTIST, KONOBAR, VATROGASAC (STILIST I TATOO ARTIST SU VAM U ISTOJ KUĆI OBILJEŽENI ŠKARAMA)… Poslovi kao ARHITEKT, PRIVATNI ISTRAŽIVAČ, HVATAČ DUHOVA, DOKTOR (ZA TO SE MOŽETE ZAPOSLITI U NEKIM OD JAVNIH ZGRADA, kao npr. ARHITEKT u gradskoj vijećnici… Za mnoge poslove još ne znam jer moram i učiti jer se bliži kraj školske godine. Evo vam malo slika iz grada.











Post je objavljen 02.06.2010. u 17:26 sati.