Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/prijevodipjesama

Marketing

RBD - Rebelde

Mnogi su ovo tražili pa eto: prijevod pjesme Rebelde (koju fanovi znaju nazivati "Y soy rebelde") od bivše Mexičke latino grupe RBD. Pjesma je prevedena sa španjolskog na hrvatski. Nadam se da vam se sviđa, jer puno sam se trudila. (Ako želiš kopirati pjesmu označi tekst iklikni ctrl + c)

Buntovan/buntovna

Dok moje misli putuju tamo gdje si ti
moj otac opet viče
da uzalud trošim svoju budućnost i njegov mir
sa svojom prirodom (u smislu, ponašanjem i sl.).

Iako ga slušam, već sam daleko odavde
zatvorim oči i mislim na tebe.

I buntovan/na sam
kada ne slijedim druge
I buntovan/na sam
kada te čak želim razbjesniti
I buntovan/na sam
kada ne mislim isto kao jučer
I buntovan/na sam
kada se kockam do kraja
da buntovan/na sam
zapravo možda me nitko dobro ne poznaje.

Jednoga do ovih dana pobjeći ću
da kockam sve zbog jednoga sna
sve je životu dobiti ili izgubiti
treba se kockati, treba se kockati bez straha
Nije me puno briga što misle o meni
zatvorim oči i mislim na tebe.

I buntovan/na sam
kada ne slijedim druge
I buntovan/na sam
kada te čak želim razbjesniti
I buntovan/na sam
kada ne mislim isto kao jučer
I buntovan/na sam
kada se kockam do kraja
Da buntovan/na sam, zapravo možda...

Nije me puno briga što misle o meni
Zatvorim oči i mislim na tebe.

I buntovan/na sam
kada ne slijedim druge
I buntovan/na sam
kada te čak želim razbjesniti
I buntovan/na sam
kada ne mislim isto kao jučer
I buntovan/na sam
kada se kockam do kraja.

I buntovan/na sam
kada ne slijedim druge
I buntovan/na sam
kada te čak želim razbjesniti
I buntovan/na sam
kada ne mislim isto kao jučer
I buntovan/na sam
kada se kockam do kraja
I buntovan/na sam!


Post je objavljen 28.05.2010. u 19:41 sati.