Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/friganikump

Marketing

Idem u Zagreb weeee

Na sreču,otkazivanje koncerta u Zagrebu je otkazano,i u jedanestom mjesecu,ja i još devettisučadevetsto i devedeset devet fanova(haa sada mi profeforica iz hrvatskog,(svi je dobro znamo) treba dat pet iz brojeva,šalim se xD)idemo na koncert,samnom MOŽDA ide moja najrodica jennifer.
Sigurna sam da če Eny bit sretna zbog ovoga,iako s obzirom koliki je ona fan,več za ovo zna,a što ču kada kasnim,neda mi se pisat,i onako ovaj blog niko ne posječuje.
Ovih dana staalno u razzredu reklamiram blog,stalno pričam,posjeti ha te te pe tvotočka dvi kose crte ve ve ve točka friganikump točka blog točka haer kosa crta,ostavi komentar,hvala unaprijed!
Usput,posjetite Gustrinin blog,super je!
Pozzdraw do idučeg čitanja!

Post je objavljen 12.05.2010. u 18:26 sati.