Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~ーーI知 awake,I知 alive now I know what I believe inside,now it痴 my time,I値l do what I want 団ause this is my life here, right now I値l stand my ground and never back down I know what I believe inside,I知 awake and I知 aliveーー~



..od kuda da krenem? sretan ..puno se toga dogada u mom ziwotu..



u skoli... headbang ... strasno.. tako mi se neda.. i opet kupim komade.. cini mise dacu roknut iz njemackog.. neam nijednu pozitiwu owe skolske.. namcor .. a neznam sa da radim.. neda mise ucit.. neda mise uopce ic u skolu.. odem tamo tek tako reda radi zaliven .. dns mie widasica (profa iz njemackog) tako dizala tlak. . al oke uwijek to radi lud glupaca.. a nemos ti protiw profesora i da je najwece smece puknucu.. zato si treba popit malo i onda ic u skolu smijehparty tad je swe dobro hehe.



..sutra imam predstawu..premjera mie bila 22.12.. bas na moj rodendan party.. predstawa mie predobra dead tako da jedwa cekam sutra. ic cemo i u sloweniju..pa na neka okupljanja i tako te stwarcice thumbup. putowanja, zaebancija, opijanje i slicno -->raj naughty. [tek tako za informaciju ja glumim umisljenu glupacu hahaha]

sretan. belj



pa ajmo malo owako.. odlucila sam prekinut swaki odnos sa walterom [moj otac].. mislim da je tako i najbolje..za mene..moa stara gae bila zwala da pita ako bi mi mogo nabawit laptop pa onda onako..swaki mjesec oduzet nes od alimentacije..a on njoj poceo srat da kako se ja ponasam, kakwa sam u skoli bla bla.. iskreno..nebise cudila da ima nekog ko me prati jer on jednostawno nemoze znat swaki moj jebeni korak no... btw nikad nie bio u mojoj skoli [neznam dal zna uopce di je headbang.. AKO ZNA U KOJU SKOLU IDEM mad].. dosta mi ga je..i njega i njegowih sranja burninmad..tako nemogu ziwjet cry..



stara mie stalno po operacijama.. po bolnici.. u zg-u narawno jer je u rijeci owo kurac namcor..prelose..a moa baka.. slomila si je DRUGI kuk nono.. STRASNO! pa i ona u bolnicu..pa iz bolnice..opet u bolnicu..sad je mado..sutra ide na pregled..uz to..njen brat je nedawno umro.. i kao mi nismo jedina obitelj (tusu upletene i obitelji od ostale brace [POKOJNE]).. pa smo imali misteriozan nestanak para dada namcor..nemam rijeci.. toliko je pokwarena ta jedna obitelj da cak znaju kako smo iz njegowog stana uzeli jebeni SAT! --> za uspomenu!!!!! narawno to nije swe dead.. umro je i od mog pokojnog djeda brat.. jos ljetos,kao i od bake brat..(2 tjedna razlike..ako..)..tek pred jedno mjesec dana su ga kremiranog uspjeli dowest iz canade u zg.. njegowa zena je malo lud.. ona prica sa tim pepelom eek..



ljubaw mi..izgleda jedina ide zubo..stalno se kacimo onak malo al nwm.. swe je to normalno za wezu neku, zar ne zujo. skupa smo 4 i pol mjeseca.. cinise dace mi to bit najduza weza hehe cerek. super mie sa njim i jednostawno..super je smijeh



ekipa mie.. kako bim to rekla.. pa ajmo owako.. mirena&wrana su bili skupa.. on ju je warao sa kate..sad su on&kate skupa..gimli zeli bit sa mirenom i bili bi sawrsen par cerek al ona nie jos spremna za neke obaweze zujo. mini&buba su po neznam ni ja koji put prekinuli pa smo se ja&ona zakacile..ja sam joj dosla sa pitanjem sa se ponasas prema meni ko prema zadnjem smecu a ona je meni odgoworila powukla si me za jezik..al nemoj me predoslowno shwatit nono... necu komentirat... waljda ce se smirit pa ce shwatit neke stwari a te stwari su dae meni na 1. mjestu bilo da je ona sretna.. a ne da prekine ili bude sa njim.. al ona to ne shwaca..nwmnamcor..hans je posto nas madionicar hahahah. ali izgleda kako ce past razred... tea&raic sad imaju maturu i tako te gluposti sa njima nista nowoga posebnoga sretan. samo sa su tea&hans trali bit skupa al on je kao prewelik mulac dead. fruti se pak prewise uwalio u gowna, dugowe, muriju i te stwari..al sa njim su tu adrijan&buba koji ga samo jos wise podjebawaju, nabijaju dugowe&kamate no..zao mi ga je al kad nema swoje ja tuzan.....toe bila ekipa iz skole thumbup. ostatak drustwa iz skole po obicaju, nista nowoga osim sa sam se na rodendanu od daky owe subote izbila ko stoka al zesce partysmokin. tamosu bili i moji metalci sretan a bili su i od mog dragog frendowi jer je elena (iz mog razreda) isto tamo slawila rodendan haha. usput sam srela mnoga poznata lica koja dugo nisam widjela yes.

neznam sa bim jos napisala osim mog kraja..kao i swaki put..



razmisljam o ziwotu i smrti.. kakaw ce biti moj kraj?.. ocu umrijet normalno od starosti..ili od neke bolesti koja ce me izjedat i grist.. a sta ako umrem u lokwi krwi...? onda se sjetim da ne zelim nestati.. zelim ostati tu i cuwati ljude do kojih mi je stalo... sta ako je to nemoguce?.. swaka wjera ima neku swoju pricu.. moja prica je da nikad ne odlazimo.. ne ako smo nekome u srcu.. prisjetim se starih dana..koliko ljudi sam bila u stanju powrijedit samim time sa sam htjela okoncat swoj ziwot bezbroj puta na bezbroj nacina..i uwijek su me sprijecili..oni su wrijedini od smrti.. potrebnija sam im owako..kada me mogu nazwati.. kada me mogu pitati dali cu popricati sa njima.. i znaju da ja nikad necu odbit.. da mogu doci do mene makar u 3 ujutro i da cu ih saslusat.. pomoci im...postoji nesto wrijednije od zlata.. od swog nowca owog swijeta.. to je ljubaw.. ja wolim swoje frendowe.. i sada znam..samo za njih sam spremna dati swoj ziwot ako je potrebno.. za bilo koga od njih..



legla sam..i probudila se u drugoj prostoriji..nisam mogla disat normalno... nisam mogla stajat.. cula sam zwukowe oko sebe.. okrecem se..nema nikoga..lupanje pored moje glawe..ali nema nikoga!! gubim se u nezamisliwoj stwarnosti.. dizem se i pokusawam stajat ali nemogu.. padam.. dizem se .. wuce me!! wuce me neka sila.. nemogu ustati.. rusim se na pod.. pokusawam se sabrati..nema nikog oko mene..a opet netko je tu.. pogledam dole i widim krw.. krw koja me okruzuje.. crwena tekucina mi je po rukama..licu..nogama..osjecam se kao da me guta.. kao da nema izlaza..suze mi ciste lice po kojem se kosa ljepi.. podignem pogled..i napokon ga widim..zowe me.. moram ici.. moj kraj je dosao.. on me docekao....




&moe nowe slikice..sisao sam se ^^



Post je objavljen 15.03.2010. u 20:54 sati.