Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mareprekobrojna

Marketing

IZLUDI ME OVAJ BLOG !

Sinoč, dok sam komentirala kod Marčeline, nešto sam pogrešno stisla (rijetko stišćem, al' kad stisnem, baš stisnem)...i...nestade mi dio komentara. Rekoh, blentavog li bloga! Nekome dvaput objavi, a meni niti jednom. Ništa neobično...takva mi je i inače sudbina.
Ne dadoh se smesti...ponovim rečenicu i stisnem "komentiraj".
Vratim se na svoj blog i...imam šta vidjeti! Na mjestu mog nicka osvane ta, izbrisanan rečenica! Preimenovalo mi nick!!!!
Ni po muke da je neka obična rečenica...nego je to bila psovka!!!
A ja baš rijetko psujem...heheh
Panično odem na postavke bloga...nađem ja korisničko ime...i lijepo piše Mare Prekobrojna!
Opet se vratim na blog...tamo ista rečenica (psovka).
Odem kod @fratra...kod njega psovka...kod @Gustirne...i kod nje psovka!
Ma, nije mi što je kod @ Gustirne..ali kod @ fratra...blože me sačuvaj!
Ja opet u postavke bloga..prošetam po područjima koja nisam ni znala da postoje...i ugledam opciju "nadimka kod komentiranja"...i nađem svoju fatalnu rečenicu :-)
Kako sam se obradovala! Prvenstveno zbog toga što sam pametna...a onda i što mi se pružila mogučnost da izbrišem svoju sramotu. :-)
Kad sam to obavila...rekoh sebi...'ajd sad kad me krenulo...idemo još ponešto promijeniti..i...zavraga..promijenim korisničko ime. Rekoh, predugaćko mi brate, idem opet samo Prekobrojna...spremim..izađem..
I, jebiga, više ne uđem. Ne dozvoljava..kaže, blog izbrisan...probam staro korisničko ime...opet blog izbrisan...jebiga...ostadoh bez bloga...opet!
Pokušam kontaktirati administratora..kaže, nepoznata adresa...
Pa što sam ja najsmotanija blogerica (ni Marčelina mi nije ravna)..Sve me neka tuga uhvatila, tuga zbog ovih mojih prijatelja na blogu...
A baš me lipo krenulo skidanje sa fejsa.
Fejs mi puno vremena odnosi pa sam se mislila držati samo bloga i par foruma:-)
Onda sam lijepo ugasila kompjuter (kažu informatičari: "izađi pa uđi")...otišla na ples (ovo ne savjetuju informatičari nego ja)....prespavala..i...jutros ga uspjela otvoriti! Sa samo Prekobrojna!
Eto, sad bih još trebala napisati na blogu i šifru, pa kad opet nešto zabrljam, lijepo dođem na ovaj svoj post...i, ne triba mi administrator!
Doduše, to mi je svojevremeno i savjetovao @fra, ali ga tad nisam ozbiljno shvatila! Mislila sam :"kako me smatra glupom"..i ne sluteći kol'ko ima istine u tome...heheh
E sad, iznenadio me moj osječaj zadovoljstva kad mi je otvorilo blog...Obradovala sam mu se k'o starom prijatelju! Iznenadilo me i to kako je mene "lako zadovoljiti"...heheh Sa godinama nas sve manje i manje stvari zadovoljavaju...
Dobro, da se razumijemo, ne baš SVE male stvari :-)

p.s. Kako se mojoj @Suncokreti ne sviđaju moji postovi...a voli moje komentare, sad ću ja odmah komentirati sebe

Post je objavljen 20.02.2010. u 06:00 sati.