Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenazvijezdice

Marketing

Nestajanje

Jučer.....
na još jednom mjestu si (kako bi rekao Thomése) ...umrla....
na mjestu gdje sam provela zadnjih osam godina......
i tome je došao kraj....
treba očistiti tragove postojanja i tvoga i moga....

Gledala sam u ekran na kojem je slika tebe i seke...... ispred ekrana dva mala okvirića sa slikama.... na jednom Tina i ti na tvoj prvi rođendan.....u drugom TI...nasmiješena, sretna, lijepa..........živa.....

Image and video hosting by TinyPic..Image and video hosting by TinyPic

Imala sam u računalu moj mali folder PRIVATNO.....
tvoja pisma tetama u vrtiću.... plan za organizaciju rođendana... igre koje će se igrati.... pjesme koje će se slušati, podjela nagrada... pozivnice, čestitke.... pa folder: My Pictures.... Stela i Tina.. na moru... u vrtiću, u školi, na izletu...kod kume Zdenke.....

sve je to nestajalo jedno po jedno sa suzama u očima i bez zraka u plućima ..... pod tipkom DELETE.

Iz ladice sam izvadila tvoje bojice, flomastere, škare......
Koliko si puta tu sa mnom bila i „radila“..... najčešće ljeti, kad nisi išla u vrtić ili školu... pa smo zajedno na pauzu odlazile .... na sok ili sladoled .....

Koliko si mi puta u krilo sjela i rekla ......volim te....

Ta su sjećanja tako silno jaka da me preplavljuje bol do koštane srži..

Volim te.... koliko to dugo nisam čula od tebe...... i nikad više neću...

Na kraju sam maknula i sliku s desktopa.... stavila neku s motivom prirode......
uzela ova dva mala okvirića sa slikama, stavila ih u torbu i otišla.. .

Osjećam se kao da sam ponovo nešto izgubila....... kao da tome nema kraja......

Sada na žalost imam previše vremena... misli i uspomene mi se stalno vraćaju.... dolazi još jedan tvoj rođendan...

Neki dan sam vidjela i tvog Matiju ...... nakon dugo vremena ....narastao je....ide u peti razred .....

Image and video hosting by TinyPic.......Image and video hosting by TinyPic

Rijetko (na sreću) viđam tvoje iz razreda, toliko i tako rijetko da osim Sare, Nine, Patrika i Antonije, mislim nikoga više ne bi ni prepoznala...
A možda je i bolje tako....... zapravo sigurno je bolje tako.... Ne znam kako bi to sve izdržavala.

Strašno mi nedostaješ .... ali to su tako slabe riječi za ono što ja osjećam.



Post je objavljen 13.01.2010. u 14:01 sati.