Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pripadantebi

Marketing

DR. WHO AGAIN

Image and video hosting by TinyPic


Televiziju ne gledam baš često. Prije bi mogla reč da je slušam, onako dok se vrtim po kužini, pa ako mi nešto zapne za uho skoknem i pogledam. Nekidan su tako u najavi spomenili da počinje prikazivanje serije Doktor Who. Sitila sam se tako da bi mogla stavit nekoliko sličica na blog jer još uvik ima dosta fanova koji svrate i pogledaju fotografije.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Veliki dio snimanja odvijao se na glavnom gradskom trgu. Meni je recimo bilo interesantno gledat kako grad mijenja izgled. Prikrivaju se kabeli od struje, skidaju se svitla i reklame, izlozi se zatvaraju daskama, ulice posipaju slamom. Skoro za svo vrijeme snimanja moglo se u tišini gledat i fotografirat, bez blica naravno.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Dio snimanja odvijao se po kaletama. Ujutro imam običaj proć kroz ulice tako da sam često sretala članove ekipe. Skoro pa smo se počeli i pozdravljat.
Jedan dan sam tako nešto zamišljeno prolazila i htjela proć kraj Berislavićeve kuće kad čujem:
- Oprostite, ne možete dalje. Snima se.
- A mogu li ja to malo pogledat?
- Znate…..
- Ma OK. Nema problema.
- Dođite!
I tako ja dospijem među ekipu. Uglavnom, snimanje se odvijalo u maloj, uskoj kaleti i sve sam gledala na televiziji.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Jedno popodne, kad je u gradu bilo manje svita snimalo se na Cimatoriju, isprid Katedrale. Pravljena je umjetna kiša i statisti su okisnuli.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Sa ovog balkona na crkvi se baca Dr. Who.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Naravno da imam slike glavnog glumca, ali to ćemo ostavit za neki drugi put.


Image and video hosting by TinyPic




Post je objavljen 07.01.2010. u 08:44 sati.