Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/beautyaddict

Marketing

Beauty anketa: Koji je vaš najbrojniji kozmetički proizvod (dekorativa)?



Napomena: tek sada vidim kako nema opcije 'ruževi i sjajila', izgleda da mi nekako tu kategoriju nije registriralo pa u komentarima napišite ako je to vaša opcija. :)

Trebala sam staviti mogućnost odabira više odgovora kod ankete jer kod mene su skoro svi proizvodi podjednako brojni :D

Ali ajde, kada već moram izabrati mislim kako su to definitivno sjenila i pigmenti. Njih zaista imam za izvoz. A i dalje ih kupujem. Nekako uvijek pomislim kako baš *tu* nijansu nemam i onda ju kupim. I još uvijek mislim kako nemam sve potrebne nijanse zelene/ljubičaste/petrolej. :D
I tako sam nedavno izbrojala kako pigmenata (što MAC, što mineralnih, što ostalih) imam jedno 160 komada, a sjenila oko 50, čini mi se. Uf.

Koji je vaš najbrojniji kozmetički proizvod kada je riječ o dekorativnoj kozmetici?

Možete slobodno i objasniti zašto baš taj proizvod volite i kupujete u tolikim količinama. :-)


Najbrojniji kozmeticki proizvod - dekorativa:
sjenila i pigmenti
puderi za lice
olovke i tusevi za oci
olovke za usne
maskare
rumenila i higlighteri
korektori
lakovi za nokte
pollcode.com free polls


Vesna


Post je objavljen 04.12.2009. u 14:45 sati.