Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/beautyaddict

Marketing

Recenzija: Dior Night Butterfly paleta


Dior Night Butterfly


Dior Night Butterfly paleta izašla je nedavno sa Jazz Club kolekcijom za jesen 2009. Ima još toga što mi se sviđa iz ove kolekcije, ali Night Butterfly paleta je svakako moj favorit!

Nedavno sam napisala recenziju za Diorovu Petal Shine paletu pa Vas molim da pročitate kako se ne bih nepotrebno ponavljala obzirom da je količina sjenila, pakiranje i tome sl. jednako za obje palete.

Ono što ih razlikuje je tekstura sjenila. Petal Shine sjenila su poprilično svilenkasta na dodir i sedefasta, dok su sjenila Night Butterfly palete mekana, ali ne i svilenkasta te u sebi sadrže jedva primjetan shimmer. Rekla bih kako su manje upečatljivija, diskretnija, što je idealno za nekoga tko ne voli shimmerasta i presjajna sjenila za svakodnevnu upotrebu.

Kvaliteta sjenila se nimalo ne razlikuje od Petal Shine sjenila. Jednako su postojana, dovoljno je jednom proći aplikatorom kako bi se dobila prava nijansa sjenila i ne skidaju se tako lako (morala sam dobro trljati po ruci kako bih ih skinula).

Ukratko, ova paleta je ispunila sva moja očekivanja i nadam se da ovo nije moja posljednja Dior paleta. :)

Ukupna ocjena: 5/5







Vesna


Post je objavljen 22.11.2009. u 10:50 sati.