Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/love-rock

Marketing

Ostavi me danas, ostavi me juče... Ostavi me, moja vilo, bilo kad... Ostavi me sutra il' nekog novog jutra... Samo me ne ostavljaj sad!!!

Htjeli bi upropastiti svoju savršenu vezu, najbolje sto vam se ikad u zivotu dogodilo...? I to u jednoj veceri...?
Nema problema...
Pitajte mene kako...
Vidim da meni to uspjeva nemilo...

Pokusala sam...
Stvarno jesam...
Pokusala sam te zastititi od toga...
Nisam uspjela...
Cijeli kaos koji nosi teret toga da sam clan moje obitelji...
Sve sto trpim svaki dan...
Sve je to nekako izletjelo u petak iz armiranih celija u kojima sam to cuvala daleko od tebe...
Sada se otvorila ta Pandorina kutija tocno ispred tebe...
I rasula sam se... Suzne oci bile su jace od mene...
Plakala sam...
Kao malo dijete...
Sve si vidio...
A tako sam te pokusala zastititi...

Cijeli vikend sam bila depresivna...
Plakala...
Jucer se taj kaos ponovio...
Hvala Bogu ne ispred tebe, ali ponovio se...

I izasli smo vani...
I bilo je super...
Cudno je kako sam se dobro osjecala uz tvoju ekipu...
I skompala sam se s njima, mislim da su me cak donekle prihvatili...
Ali napila sam se...
I postala sam depresivna...


SAMO MI JE TREBAO TVOJ ZAGRLJAJ TU VECER!
Da se probudim kraj tebe ujutro...
I posvadali smo se...
I okrenula sam ti leda...
I posvadali smo se opet priko telefona...
I rekao si da ces doc kod mene bar 5minuta da me vidis, a ja sam rekla da mi to nije dovoljno...
Glupaca... opet trazim previse od tebe...
Sjeo si u auto... I zabio se u zid...
Slucajno? Namjerno? Ne znam...
Ali bojim se da je ovo drugo...
I ja sam kriva... Ja...
Mogla sam te izgubiti, ostati sama... Radi gluposti...
Radi bespotrebne gluposti...
Što bi ja onda bez tebe...?
Sama sa ovim okrutnim svijetom...
Što?


Pricali smo poslije...
Mislila sam... Sve smo izgladili...
Ali...


Danas...
Gubim te...
U glasu ti osjecam...
Umoran si...
Ali ne od nespavanja...
Od mene...
Gusim te...
I ne trebaju ti takva sranja u zivotu...
Ne trebaju...
Imam osjecaj da ti se ne da naci sa mnom, da ti se ne da biti kraj mene...
I odlazis na Otok, tako si rekao...
Dva dana do godine dana... A ti mozda odes na Otok...

Bojim se, dragi...
Bojim se da imam pravo i da ti je stvarno dosta...
I da te gubim...
A nemam ti pravo prigovoriti jer te ja guram od sebe...
Bojim se...

Koja sam ja glupaca... A ne zelim biti od tih ljudi koji ce ono najbolje u svom svijetu unistiti...
Nemoj da budem od tih ljudi... Molim te...
Ne ostavljaj me...


Volim te!!!


Post je objavljen 20.11.2009. u 00:48 sati.