Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°Thanks for nothing absolutely nothing,thanks for all your bullshit too,thanks for nothing positively nothing,thanks for everything you didn't do.. Thanks!!°°~



Pa ljudi..da bilasam sretna .. presretna.. ljepo zaljubljena.. u oblacima.. hah..ko i uwiek..MORA ME NEKO SJEBAT!? narawno.. mOi ziwot nebi bio mOi da me netko ne sjebe..hah..burninmad..5 mjeseci weze..haha..5 SUGAWIH MJESECI WEZE POTRACENE NA IDIOTA?! ne...to wise nece ici...
Image Hosted by ImageShack.us

Dakle...On je isao na rodendan od frenda..ja nisam imala poima al okej..jasam ga nazwala damu kazem da idem na rodendan od frenda i frendice i da moze samnom al dase tamo pustaju cajke..a on meni kao pa ja idem na rodendan od frenda..ok nwm..u Bakrue bilo brutalno..Raz je isao samnom..Jebes..popies malo i plesii! Libo me rac. Plesalasam , zaebawalase.. Pricalasa Sedlicem..Mrwom.. plesala sa Razom i Mrwom LoL.. cak je i Basic bio tamo heh.heh. Tonime zwao swe bilo supeer. zaebawali smo se,pricali,jase malo ljutila na njega onak u zaebancii..oke..i on meni kaze da ce me nazz za pol minute..a od tog poziwa nis..oke nwm mislimsi pa mozda se zaebawa, pie wani necem mu smetat.. i odjednom ja dobijem poruku nes kao......"molimte procitai pwu poruku do kraja..mislim da owo sa nama nece ici.. super si ti cura ali ja moram bit sam. nisam htjeo preko poruke ali neznam kako da ti objasnim drugacije. nadamse da ces nac 10 puta boljeg i onog prawog iakosi mislila da sam ja taj i da neces plakat zamnom i da mozemo ostat frendowi".. (neznam kakoe tocno isla poruka..).. NAKON 5 MJESECI WEZE ON SAMNOM PREKINE PREKO PORUKE?!?!?!?!?!?! ZASTO?! JER ON KAO MORA BIT SAM?!. mobitel je samo letio u pod.. dobim ga natrag u ruke.. ekran polubiel..ponowo citam poruku..jos jednom ispocetka..suze pocnu tec..i samo BAM! mobitel u pod..u komadice... ekran sjeban totalka.. Raz je 5 min prije otisao mado.. jasam rekla idem prwim basom..Isla sam kurac moi.. pala sam na pod..treslase,..plakala.. uzas.. nisam mogla doc do daha..i samosam rekla Mrwi da me ne pusta mado jer cu ucinit nes lose..tako dasam spawala kod njega.. ~°°[i uprawo je toni dosao na msn headbang]..°°~.. ugl..dase wratim na pricu..prwi bas proso..mrwame budi za drugi..nista..i na krajusam oko 12 dosla mado.. swa u kurcu nisam znala sa cem sa sobom. di cu sa sobom. na poruku mi nie odgoworio.. na msnu mue trebalo da mi se jawi.. imam i razgowor.. pa ewo...

Kontakt :[~°°..NePoPrAwLjIwA mAwA..°°~:[ kaže:
ej
dai ajde samo mi razlog reci i necu te wise dawit toni
kako mozemo bit frendowi ako mi ne odgowaras??
Kontakt Toni kaže:
sory razmisljao sam zadnjih dana
kako mozes nes zvati vezom kad se vidimo svakih 2 tjedna ili tako nesto [a to NIE ISTINA JEBEMU MATER]
uz to dobra si bila prema meni i nisam te htio povrijedit,
Kontakt :[~°°..NePoPrAwLjIwA mAwA..°°~:[ kaže:
dal ti je stalo do mene?
Kontakt Toni kaže:
da al kao prema frendici [U 5 MJESECI WEZE NJEMUE STALO DO MENI KAO DO FRENDICE??????????]
glavni razlog
Kontakt :[~°°..NePoPrAwLjIwA mAwA..°°~:[ kaže:
zasto si onda do sad bio samnom?
Kontakt Toni kaže:
ne znam valjda sam mislio da ce nesto zaiskrit
dao sam si vremena
mozda i previse
Kontakt :[~°°..NePoPrAwLjIwA mAwA..°°~:[ kaže:
i wise od toga...
ocemo ostat frendowi?
Kontakt Toni kaže:
ja se nadam da ocemo
Kontakt :[~°°..NePoPrAwLjIwA mAwA..°°~:[ kaže:
gle stwarno mie stalo do tebe i zelim te imat barem kao frenda
Kontakt Toni kaže:
sto se mene tice to je ok
ja se samo nadam da ces me moc gledat nakon ovog
Kontakt :[~°°..NePoPrAwLjIwA mAwA..°°~:[ kaže:
i ja se nadam...
widjet cemo...
Kontakt Toni kaže:
da vidjet cemo
moram u skolu sad pa se cujemo
Kontakt :[~°°..NePoPrAwLjIwA mAwA..°°~:[ kaže:
zao mi je zbog swega....
uziwai
Kontakt Toni kaže:
i ti

.......STA REC????????????? burninmadheadbangmadpuknucu
...5 mjeseci sam potratila na nekog idiota koi me nikad nie wolio? koem nikad nie bilo stalo do mene? HAHAHAHAHA dode mi da placem OD MUKE! RIGA MI SE OD TAKWIH SERATORA!!!!!!!!!!!!!!
..nie jako..toe utjecai alkohola..inace to nebim naprawila..
Image Hosted by ImageShack.us

jos sam si i saku razbila bila jer sam lupala po zidu ko stoka..swe mie bilo plawo..crweno..ljucibasto headbang...
nisam isla u skolu u pon i uto.. u sriedu dodem onak u skolu dase smirim malo..i ljepo dodem na stanicu i dode mi Gimli kao widi widi imam spajkowe na ramenu (AAAAAAAAAAAAAAAA TONI IH ISTO TAKO IMA NA JAKNI -.-')..... idemo mi prema skoli i kaze kao Raic dae full poceo slusat i da muse full swida Ozzy (OMFG -.-' TONI GA OBOZAWA)..ugl pizdilasam.. par put sam isla plakat pod satom.. bilasam LUDA no.....u cet i pet opet nisam isla u skolu..1.nisam bila bas sposobna..2.derala me temperatura jos od prekida..

owako...hwala Mrwa sa me nisi pustio na bas jer bi swasta naprawila.. Raz hwala sa si swaki dan bio kod mene..sa si bio UZ mene... i hwala swima koji su bili uz mene i koji su me tjesili i drzali na nekoj distanci i pokusali mi pomoci.wolimwas swih jako puno

ewo neke slikice sa partyja,..
bibi LoL
Image Hosted by ImageShack.us

jeje..uziwilase ekipa ^^
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mrwa&ja..&sedlic u kadru xD [&bas mie emo zurka haha]
Image Hosted by ImageShack.us

Basic.ofc baso ko baso ^^
Image Hosted by ImageShack.us

faceeeeeee XD
Image Hosted by ImageShack.us

RaZ sie malo cuugnuo XD
Image Hosted by ImageShack.us

stara ljubaw hehe. liepo smo si ispali dada.[kako to wec biwa..prekid..pijanstwo..pa i barenje a da.]
Image Hosted by ImageShack.us

i ofc secer na kraju xD iakoe bilo mnogo wise toga haha
Image Hosted by ImageShack.us


a sad..posto bi tako kako bi..tjedan dana prowedeno mado..umiralasam..narawno posto ja nisam mogla izdrzat.. subota nawecer,.. swi wani..jase dop sa razom.. i tako..posoto sam mu dosadila sa tom kako NEMOGUWISE BIT MADOOOOOO I KAKOCU POPIZDIIT I DOBIT SLOM ZIWACAAAAAAAAA lud reko mie dobro onda dodi wan xD. dada..biloe 11:02.. u 11:10 krece zadnji bas za Ri xD. haha a ja u pidami,nenasminkana,ludaa XD. Brzinsko spremanje.Izletih ja ofc u hodnik po tene..kad ono BAKA :S. jaoo brzo zatwaranje sobe haha. i onda bjez od kuce! jbt haha biloe ludo. Raz&ja smo se barili i takoto. al ugl 3 sata sam drzala jadnog Diega jer nie znao za sebe. ON SE NI NESJECA DASAM JA DOSLA NWA XD. ok nwm sad to zujo.wanie bilo okei. mado sam isla sa razom..brzo u sobu.. kad netko u KUPAONI blabla. i nakon 5 min ko drugi nego moa stara uleti u sobu:"AKOSI BILA WANI POLOMIT CU TI KOSTI"..sljedece jutro..:disi bila?..Ja:pa nigdje zaliven..Ona:NE LAZI!!!!!!![i pogleda jaknu na stolici headbang a ja sama sebi onak glupaco glupa jedna koi kurac si jaknu ostawila na STOLICI?? headbang] ja:islasam zapalit wan laze..........
Image Hosted by ImageShack.us

dakle..posto je tako bilo sa Razom..jasam pricala sa starom i rekla mie da budem sa njim..jer je ful dobar lalala. i sl. (moa stara je kriwac rofl)..&sada smo skupa..od 01.11 cerek. al jbt istina..on je uwiek bio uz mene. swaki dan.. 5 mjeseci je slusao kako ja nemogu bez tonia i goworio mi kako me woli tuzan.. na kraju mi ono full bed jer..sae swe prosao jao headbang. al okei.sada nam je super hehe. u proslomsam postu napisala da nie islo..ali owai put je drugacie full..&on&ja smo se totalno promienili smokin. dakle...nadamose swi sreci x), a swi su sretni i hepi zbog nas fino,
Image Hosted by ImageShack.us

sa se tice skole.jebenoje. stara mi bila na informacijama..haha jasam morala bit na razgoworu sa raskom i njom jao. am 19 komada namcor. opetse zaebawam sa skolom. al isprawicem ja to . moram . dddddddd lud. ja znam dasam šiju wiju zujo ali jbg thumbup.
owako wamse ja zabawljam na satowima XD
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...drustwo mie onak hm.kakoda kazem xD.u skoli dakle..imanas onak. zaebancia..mi metalci x) i okej okej ima iznimka xD hehe. ma moa crna legija ^^ cerek, na kontu nisam dugo bila..ono bubani..kazna..wo no.. ah.. bice bolje?
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


dakle ukratko swi mi imamo swoje zute minute.

Image Hosted by ImageShack.us


i opet.. iz dana u dan..iz sata u sat..suza za suzom..pada niz lice..kao kapi kise.. slusam watru kako gori..slusam kisu kako pada.. poput kise - kapi suza klize.. skolupcana u kutu sobe..dok krw brisem.. samo mi dolaze slike u glawu.. slike tebe kako wristis..slike mene kako twoju bol cistim..slike mojih ruku.. okrecem se..wrtim se..GUBIM SE.. trazim se..ali nema me.......nema................swe dalje i dalje.......... poput sjene.....lebdim.... nestajem.. tama me wuce u dubinu.. swe mracnije i mracnije.. tamnije.. swe toplije.. prah.. pepeo.. tama.. prah.. tama.. pepeo.. watra... pakao........... dusa izlazi iz mene. wuce me.. trgam se..borim..ali nemam snage.. i dok padam na pod..dok se pokusawam suzdrzat..pustit cu zadnju kap suze, izgoworit twoje ime..i molimte ne zaborawi me

mah

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 09.11.2009. u 20:39 sati.