Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hip-hopgirl

Marketing

Stenjevec =))

ajmee..ja još uvijek ne vjerujem!! jučer sam bila u Stenjevcu!! xD hahaha..omg. sad bi bio red da vam ispričam kako sam ja uopće završila tamo..dakle, trebali smo ić na klizanje ali na kraju ništa od toga, pa sam ja bila pozvana u Stenjevec..i Čalo je trebala ić samnom ali nie mogla pa sam ja otišla sama! Doka, Kejti, Klara i ja smo se našle na trgu i onda smo iše do Stenjevca. yes bilo nam je preprekull !! pokazale su mi hmm..većinu kvarta..valjda xD nie loše. hmm..vidjeh školu, parkiće, Konzum, poštu, travu xD, njihove "platoe" haha i crvena svjetlaa!! smijeh išle smo i kod Doke na čaj! mmm..predobar je. i da, ja sam prva Savičljanka koa je probala slavni Dokin čaj!!belj iss..a koliko ih imaa doma xD. hihihii..baš nam je zakoon bilo!!thumbup i na kraju sam se ja sama od Stenjevca vratila na Savicu..hh. i nisam se izgubila. bravo ja! wink jedva čekam opet!!
pozdrav mojim KUSTicama =))


Post je objavljen 08.11.2009. u 14:18 sati.