Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/un-dijeta

Marketing

Un-ka - dijeta

Već je postalo uobičajeno da se u medijskom prostoru svako malo eksploatira nova dijeta, poput nove modne linije. Poslije Zone, Mjesečeve dijete, Atkinsove dijete, Montignaca i mnogih drugih prije njih, imamo novu zvijezdu. Tako je kod nas u posljednje vrijeme iznimno popularna UN dijeta ili 90 dnevna dijeta, u svijetu poznata kao 3MD dijeta. Iznimno je jednostavna i razumljiva za primjenu, što je vjerojatno i osnova njene popularnosti. Čak je i poneki ministar u vladi podlegao čarima ovog jednostavnog modela prehrane koji navodno jamči brz, siguran i zdrav gubitak kilograma.

Za nutricioniste nema novosti na ovom području, jer u principu postoji jedan način gubitka kilograma koji ima uobičajenu računicu, iako stil i izvedba prateće dijete uvijek iznova postaju nešto novo, ako se na dovoljno inovativan način predstavi. Zavirimo u svijet koji nudi ova dijeta koja po defaultu obećava 20 do 30 kg manjka, za one koji je izvedu do kraja...

Za početak, ova dijeta nema poznatog i razvikanog autora za brand name, poput Atkinsa ili Montignaca pa je time dobila aureolu "narodne", poput neke dobro čuvane predaje. Naslov UN (ili katkad UNICEF) je u razgovorima često korišten da bi se na maksimalno jednostavan način predstavila sigurnost ove dijete, koja počiva na nekakvim univerzalnim prehrambenim vrijednostima, koje bi, samo kad bi se bavio mršavljenjem, i sam UN provodio.

Pogledajmo ukratko tvrdnje i strategiju ove dijete sa nutricionističke i fiziološke strane, kako bi mogli dati njenu objektivnu ocjenu, te naravno, sigurnosne mjere i upozorenja za one koji će je probati ili pridržavati se takvog režima ishrane.

Post je objavljen 01.10.2009. u 13:41 sati.