Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/price-erotske

Marketing

opet strina - part 3

eo upravo sa se jebao sa strrinom i nimijo sam video kako ga mi pussi ima lijepu picku jebem li je u ist uuuuhhhhhhhhhhhh zove se kristijana a ja bojan volim je i mismo se vjencali za to nezna niko samo ja i ona ona mi ga svaku vece pusi zato sto smo sami a moju u svi u svajcarskoj i rade tamo samoja i strina bijo sam i ja u svajcarskoj ali su me protjerali i zato sam ja tamo u banja luci strima mi ina 32 godine i malo je podebela i voliga uzmeti u sve 3 rupe kada uvek svrsim ona mi pojede spermu i hoce jos jednom je jela uvece a ja sam gledao film i digaomi se kurac ona je sjedila u suknji i kada sam je vidio odma mi se digao poceo sam da drkam a ona je jela kupus salatu i ja sam gledao nju i drkao one mi kaze nemoj to da radis jebacemoo se sada ja sam drkao i svrsio sam joj u salatu i tako je ona jela spermu i salatu tako je to islo i oko 10 sati mo se jebali i danas se mi jebemo neprodje ni jedan dan da ja nju ne ppojebem.

Izvor: erotske price

Post je objavljen 01.11.2009. u 21:29 sati.