Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/erotske-price

Marketing

erotika...



Mislila sam da je tu bio kraj.Ne, Denis je imao jos neke stvari u planu samo sto sam ja bila previse radoznala.Zakopcao je pantalone i udaljio se.Obukla sam svoju odecu i krisom smo se gledali.Neko od nas dvoje je morao to da upita.
- I, na cemu smo sad?Mislim, nemoj da me shvatis pogresno…znas stvari koje ni jedna druga osoba na ovom svetu ne zna…sve sto si mogao da ucinis za mene, ucinio si… – Po koji put sam se otvorila njemu i naravno kao i svaku put prisao mi je
i poljubio u celo, a zatim po prvi put poljubac jezikom.
- Dodjes veceras?Nadam se da me jos uvek ne mrzis toliko… – pricao mi je sa smeskom.
- Ne, ne mrzim te, pobogu…! – Izmamio mi je osmeh.
Krenuli smo dole da me isprati kuci.Ognjen se igrao sa psom.Kulturno sam ga zaobisla.
- Vidimo se veceras. – pozdravila sam se sa Denisom.
- Sto smo nesto fini sad…. – Uzvratio mi je Ognjen.Samo sam mahnula rukom.
Nisam imala vremena za razmisljanje trebalo je da se sredim i bacila sam se na posao.Ispalo je bolje nego sto sam ocekivala jeste da sam bila sva u crnilu ali ipak cipele sa zebrinim dezenom su razvaljivale :) .Nosila sam crnu prekratku usku haljinicu bez
bratela i kosu sam ofarbala u crno.Kao nikad do sad u zivotu stavila sam crveni ruz i nokte nalakirala u crveno, mnogo mi je trebalo da se naviknem, jednostavno to u ogledalu tesko da sam bila ja.Bila je neka picketina iz onih prokletih spotova na stranim
kanalima.Na svu srecu nisam imala tetovaze i rupe na sebi tako da i nisam toliko sebi licila na kurvetinu.Cim moja mama kaze da je nesto fenomenalno to uvek mora da bude uzasno tako da sam zbrisala kod caleta i pitala ga.Kod njega je proslo sa jednim “ok”
i to mi je olaksalo stvari.Uzela sam poklone i krenula taksijem.
U klubu je vec bilo guzve.Snimila sam Anu i Natasu na ulazu i usla sa njima.
- Wow, macko cemu guranje…..Milice?!! – Natasa je blenula u mene, a ja sam se nasmejala nakon sto sam je gurkala na kvarno.
- Ljubavi, smanji dozivljaj i reci mi gde su ona dvojica? – upitala sam.
- Pici pravo – rekla je Ana.
Jedva sam se probila kroz guzvu.Ugledala sam ih kako sede za jednim vecim stolom, crvenim trosedom i foteljama.Tu je bilo njih desetak, trojica su bacali kockice po mermeru i brojali neki kes koji ne znam odakle im.On je sedeo sa nekom fuksom iz cetvrtog sest
a njegovi dragi bratic sa njih cetiri, dve u krilu i dve sa strane.Ostatak su bili muski.
- Zdravo, ja sam vam vec cestitala gde da ostavim poklone? – pozdravila sam se sa svima i primetila face tipa “a ko je ovo?”
Nakon par sekundi, Denis je izgurao onu cajku pogubljeno i povukao se da sednem.
- Ja…ma nisam te prepoznao izvini, kako si? – poljubio me u obraz, sokirano.
- Ljudi trepnite, sta vam je?I vi ribice, ajde…nije dosao Sadam Husein – rekoh.
Atmosvera je postala opustena posle mozda 2-3 pica.Nakon 6 vec su se svi opustili, bilo je dobre muzike, raspolozenja, nakon sedmog Ognjen se izgubio, a nakon osmog nasla sam se u nekom dobro izolovanom separeu na italijanskoj sofi.Bili smo samo nas dvoje i obezbedjenje lokala, dva tipa.
Naravno na stolu je bio neizostavni sampanjac u posudi sa ledom, ili sam ja bar mislila da je bio samo led.Kad me naterao da sipam pice primetila sam i one japanske kuglice od danas.Bas unutra, u ledu.Blago sam se stresla.
Popili smo i taj sampanjacZavukao je ruku ispod haljine i osetio najvlazniji deo mog tela.Drugom me je mazio po butinama.Da sam bila straight verovatno takve stvari ne bih dopustila u prisustvu nepoznatih lica.
- Ovo mi je najlepsi poklon od svih koje sam dobio, samo se opusti. – sapnuo mi je na uho.
Kleknuo je i rasirio moje noge.Naravno da nisam imala ves.Oni likovi su kao zamrznuti gledali prizor pred sobom.Oblizao je svoj prst i ubacio ga u moju vrelu pickicu koja se vec rasirila pred njime.Zastenjala sam.
- Ti si usijana devojcica… – izgovarao je nacisto napaljen i uzivao je u mojim uzdasima.Sve ga je dublje nabijao i lizao, tako je presao na dva, a zatim na tri…moj sok je klizio niz njegovu ruku, po koja kap se nasla na podu…u prostoriji se sirio moj glas dok je obezbedjenje i dalje gledalo sa smeskom na licu.
Denis je skinuo majicu.Ova dvojica su se samo pogledali.
- Neki problem momci? – upitala sam ih, uzivajuci i posmatrajuci ih.Bili su stariji likovi od tog trenutka zeljni da nesto zabodu ali nije me bilo briga.Njihov posao za sada je da stoje mirno :)
- Boze kako si vlazna…sta ti je od jednom…ne boli te ovo? – pitao me Denis zacudjeno.
- Ne, dobro je….aahhhhh… – uzvratila sam i pogledala ga.Gledao me u oci.Spustila sam pogled jos nize i videla da su se njegovi prsti izgubili u meni…..cela saka….nisam osecala nikakav bol, na protiv.Blago je pomerao prste kao da je zeleo da dozove orgazam.Potom je sve brze i brze gupao i izvlacio svoj dlan….jebao me rukom.Na mom celu pojavile su se kapljice znoja, vrisnula sam
i jecala…orgazam je bio tako blizu….oprezno je izvadio ruku i udario me prstima po klitorisu.Zabio je svoj jezik u mene.
- Ah, svrsicu, ne mogu!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!! – naslonio je jezik na usijanu tacku i divljacki je lizao.Svrsavala sam oko minut…separe mi se okretao u krug, tresla sam se kao od strujnog udara.Skupljala sam se i grcila na sofi ali ubrzo je proslo.Mazila sam ga po licu i kosi.
- hocu jos… – pogledala sam ga mazno izgovorivsi.Grickala sam nokat na kaziprstu…
- Luda si.Jebote stvarno si luda, volim te znas?!mislim, oduvek si znala…
- Izvinite sto se mesam, a vi ste par? – upitao je jedan momak u odelu.
- Sta ti pada na pamet burazeru?Jebote, vise ne smem ni najboljoj drugarici da se izjadam…. – poceo je da gundja nesto.Uzeo je ledene kockice i smakao mi je haljinu sa grudi na stomak.Jednu po jednu ih je topio na mojim sisama, bile su mokre totalno.Naredio mi je da se okrenem i kleknem na sofu.Ucinila sam to.Prednji deo tela, glavu ramena i grudi spustio mi je na pod, a zadnji deo, guzu i noge rasirio je i stavio na sofu.Seo je iza mene na naslon i naravno otkopcao svoje pantalone.Rasirio mi je polutke i gurnuo prst u guzu.Komotno je zatim gurnuo sve cetiri kuglice.Uzdisala sam i bolelo je po malo ali nisam se dala :) nisam zelela da pokvarim show.Seo je na naslon, jednom rukom drzao je lancic a drugom je drkao.Zaista je voleo to sto radi.Polako je zatezao lancic a moji jecaji su bili sve jaci, iskreno, sa razlogom.
- Boli te?
- Da, jako….aah….sve za tebe. – Zarila sam nokte u tepih pod mojim sakama i mesala guzom ispred njihovih noseva.Denis je imao neku impresioniranu facu.Izvukao je prvu kuglicu.
- Ah!auch…hocu jos… – palila sam okolinu.
- Culi ste, hoce jos….dodaj mi casu.- rekao je.
Jednom rukom dohvatila sam njegovu casu i pruzila mu je iza ledja.Tog trenutka izvukao je i drugu.Stresla sam se.Polio je moju guzu sampanjcem koji je klizio na dole niz moja ledja.Lizao ga je sa moje guze a zatim povukao i poslednje dve kuglice.Osetila sam veliko olaksanje ali ne za dugo.Tek sto je izvadio kuglice ponovo se javio taj bol i probadanje u predelu kicme.Uhvatio me za kosu i podigao, jedva sam rukama dodirivala pod.Poceo je polako da ulazi u mene, kurac mu je bio kao stena tvrd.Vratio je casu na sto i drugom rukom me uhvatio za vilicu.Brzo sam se navikla na svog drugara u guzi i vratila sam se u formu koliko god sam mogla onako alkoholisana.Tucao me je, ovog puta posteno…ludilo…
- Tako je…nastavi! Nemoj da stajes…to dusice….aaaaaah… – molila sam ga da ne staje.Mislim da se cak nije ni trudio da me cuje.Jebao me bas onako drugarski…dok ne izdahnem :)
- Brzo se navikavas na ovakve stvari!ah…- odgovorio mi je posle nekog vremena.
Svrsice.Rekla sam u sebi.
Zgrabila sam casu sa stola i pruzila mu je.
- Tooooooooooooooooooo srecooooooo…..ashhhhh….!!!!!!!
Nisam mogla da verujem sta vidim….svrsavao je u casu citavih pola minuta, erupcija za erupcijom, trzaj za trzajem…cista sperma bela kao sneg slila se u moju casu…casa je bila puna skoro do vrha!Spustio je na sto i otisao do wc-a.Navukla sam svoju haljinicu nakon ovoga otreznjena i spazila face na tim momcima.Kao da su videli duha.Zurka je jos trajala.Ubrzo se moj ortak vratio.
- Mozemo li nasamo na trenutak? – momci su izasli bez reci.
Seo je do mene.
- Pa…ovaj, jesmo li kul? – postavio mi je pitanje sa blagim osmehom.
Cutala sam neko vreme zagledana u kuglice na stolu ali ubrzo sam mu uzvratila osmeh.
- Da, jesmo kao i uvek….sta planiras? – upitah.
- Hmm…..mozda da te vodim kuci ako si umorna ili ako hoces mozes da ostanes…?
- Mislim da bih pre da idem u krevet, nisam navikla da pijem a ovo sto smo popili je…ne znam kako nisam overila.
Pozvao je taksi.Uputili smo se ka mojoj kuci.Poljubila sam ga u obraz i izasla uz reci “zovem te sutra”….

Post je objavljen 12.07.2009. u 20:23 sati.