Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/romanticnapisma

Marketing

volim te.......

Vidiš sreća je svuda uokolo vrti se oko osobe u krug,vrti se ali ju treba zaustaviti i uzeti,ponekad je teško,razmišljaš i misliš zašto ja nemam pravu osobu,zašto ja nemam nekog,ali varaš se svaki put kad to pomisliš,jer za tebe postoji netko,za tebe postoji osoba,za tebe ima ljubavi,jednom ćeš me pitati dali te volim,ja ću se osmjehnuti i pogledat te,ti ćeš ostati bez riječi,jer nećeš znati što sam mislila,nakon nekog vremena otići ćeš,a nećeš znati da ću te voljeti zauvjek,jer onaj osmijeh je bio znak ljubavi...ti si sreća koju sam nasala ti si svjetlost koju sam dobila,ti si radost koju obožavam....ti si slađi od čokolade,ti si moj zauvjek...volim te...


Post je objavljen 22.06.2009. u 16:18 sati.