Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/romanticnapisma

Marketing

hej dragulju moj

Hej dragulju moj,

ako to još ne znaš, to je prava ljubav što osjećam za tebe, ne samo simpatija ili prosta draž. Da Ljubav, koja kroz moje tijelo teče kad pomislim na tebe, kad spavam, kad ustanem, govorim, telefoniram i kad zatvorim oči svoje.

Ti si sada ta osoba koja može da me vodi, koja može da mi stvori i lijepa a i loša vremena života mog.

Možeš me i povrijediti mnogo, a i dodirnuti strašno jer imas pristup svakom dijelu mojeg bića.

Imam poverenje sljepo u tebe, svašta nešto bih za tebe učinila. Snove svoje bih srušila za tebe jer si vrhunac, koji mogu da dostignem u životu. Više od toga mi netreba, kao Sunce bez kojeg nemogu da živim, kao zrak koji dišem

Puno reći a jos vise osjećaja

Volim Te


Post je objavljen 22.06.2009. u 14:56 sati.