Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zivotnemudrostigluposti

Marketing

Gluma u stvarnom životu



To bi otprilike izgledalo ovako: iza leđa govore svašta o dotičnoj osobi a onda se prema toj istoj osobi ponašaju kao da je najdivnije stvorenje na svijetu. Upravo sam bila svjedok jednog takvog događaja. Momak se gotovo nije ni 20cm odmakao od nas a ona ga je već počela ogovarati da je pičkica. Da naravno, s njim je pričala na uobičajeni licemjerni i ulizivački način. Mene to tako živcira, toliko da mi je pozlilo. Ne znam zašto sam tako osjetljiva na tuđu nepravdu, al šta da radim kad me to živcira? Pa zar svaki slobodan trenutak moram provesti u društvu gdje se konstantno ogovara drugoga?I to najčešće ogovaraju ljudi koji sebi umišljaju da su najpametniji. To su uglavnom i ljudi koji stalno nešto glumataju, da su veliki, moćni, najbolji, zapravo su toliko osjetljivi na svoju veličinu da ne vide dalje od svog nosa. Ide mi to tako na živce!!! I onda se meni koja nikad nisan takva desi baš to da mi takvi ljudi stjecajem okolnosti uđu u život!!! Užas!!!!!!!



Post je objavljen 19.06.2009. u 15:55 sati.