Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vezenje

Marketing

Award za prijateljstvo

Jučer me je na blogu dočekalo jedno iznenađenje. Komar mi je dodjelila
Award za druženje i rad na blogu. Ta gesta me je iskreno dirnula i malo sam se zamislila nad njom. U zadnje vrijeme baš i nisam nekaj aktivna jer su me brojne aktivnosti i zaduženja stvarno iscrpila do kranjih granica, ali ovakav jedan čin daje čovjeku dodatnu snagu i polet, pa uz brojne aktivnosti, pokušat ću naći vremena i za ovaj kutak svog blogerskog svijeta. Ova virtalna prijateljstva donose mi opuštanje i odmor od svakodnevnih briga. Upoznala sam puno istomišljenika, osoba koje s ljubavlju izrađuju djela koja su nekome
dosadna i glupa, ali mi je drago da još ima ljudi koji cijene neke istinske vrijednosti. Razmišljala sam dugo kome od svojih prijateljica da ja dam award, ali mi taj zadatak nije bio ni malo lak, jer sve koje sam upoznala su vrijedne divljenja. Među tim istinskim umjetnicima ipak bih izdvojila prije svega moju dragu prijateljicu Ružmarinku , zatim slijede
Lorna,
Romantales
Diana
Ljerka
Goca.

Od radovi


Post je objavljen 09.06.2009. u 07:38 sati.