Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drinica

Marketing

Izbori! Ovdje i ondje ...

Evo, izbori u Ekvadoru su sretno zavrsili...
Rafael Correa je ostao predsjednik, uz vecinu glasova...
Upravitelj nase Pichinche, ostaje Gustavo Barroja - to je onaj koji je nedavno organizirao besplatnu predstavu Snjeguljice na Calderonu, i s kojim sam ja cavrljala o nasoj Zajednici i siromasnoj djecici...

Image Hosted by ImageShack.us

Pichincha

A gradonacelnik Quita je postao Augusto Barrera,

Novi gradonacelnik Quita

kojeg sam isto ne tako davno kontaktirala, vezano uz promjenu imena one ulice, pa zivi bili, pa vidjeli:

"Muy estimado Sr. Barrera!
Felizes Pasqua! Con una propuesta de mi parte, que soy una misionera laica Croata, que vivo en Oyacoto (norde de Calderon) ya 2 ańos. He visto que una calle en Quito, en parte de Florón, donde estan los calles con nombres de paises europeanos, todavia tiene nombre de Yugoslavia!?!

El asunto es, que la Yugoslavia, no existe mas! Despues una guerra muy fea, que Armada Yugoslava hizo a todas paises que le constutiyeron anterioramente, y especialmente a mi patria - Croacia:

O domovinskom ratu - na spanjolskom...

Ver nombre de este Pais enemigo, y no-existente en nuestro Quito, es una grande ofensa y verguanza, para todos nosotros Croatos que vivimos en Ecuador! Y que estamos ya mas que 4000 gente. Tambien tenemos la Asociacion Croata Ecuatoriana en Guayaquil con presidente sr. Luis Aviles Uscocovich.

Muchas gracias para hacer los pasos para cambiar nombre de este calle!

Drina Cavar
drinica.blog.hr"

Istovremeno, preko maila (?!) javio mi se i nekakav kandidat za zagrebackog gradonacelnika (Josip Kregar ?!?), ali dobro sam ga "otprasila" : ))))

"Re: Izađimo na izbore, trebaju nam nasmijane ulice

Poštovani sugrađani,

Pred nama su izbori za gradonačelnika.

Političari i stranke nas uvjeravaju da su izbori samo ubacivanje listića
u kutije, te da je mišljenje nas, građana i birača, važno samo jednom u
četiri godine. Kad u ruke uzmemo glasački listić zaokružimo nekoga od
njih jer, zapravo, nemamo koga drugog birati.

Ako imate dvije minute (i brz internet) zamolio bih Vas da pogledate zašto
sam kandidat i zašto nam trebaju čiste ruke za upravljanje gradom. Molim
Vas da nam se pridružite, da date zeleno svjetlo za Zagreb.

Molimo Vas pogledajte ovu video poruku:

Vaš Josip Kregar"

I moj odgovor:

"Ja sam ionako za Bandica...
A i ne svidjaju mi se ovakvi upadi u privatni inbox.
Zivio Bandic!
Drina"

Post je objavljen 30.04.2009. u 21:00 sati.