Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

Eh, pa ovako .. napokon da se i ja sjetila napisati novi post ..Bilo je i vrijeme ..hh … Ispričavam se svima kojima nisam vratila Komove ..nisam bila dugo na blogu tak da ..nemojte se ljutit ..heh..Hmm .. treba sad smislit šta da napišem ..hehe … Kod mene nema ništa novo ..Sve je onak ..po starom .. bavim se školom (kao).. trpim ..hh…al evo još malo pa kraj godine …hvala Bogu..treba se sad malo potrudit da izvučem peticu ..Kao i svake godine .. nadam se da hoću :):) .. U školi je i dalje ludnica …Najgori smo još uvijek …hehe… Ljubavi ne stoji baš kak spada .. nema je ..xd..Al nema veze ..super je meni i ovako .. bar imam one koji me vole…I ja njih naravno ..znaju oni tko su ..hh… ah, i šta još? E daa .. jedva čekam ljeto..Nadam se da će ovo biti najbolje do sada :):):) ma mora … još samo da sve bude baš onako kako ja hoću ..ne tražim previše, jel da? Ma neeee …heh …A evo, ne znam više šta da iskemijam …ne mogu vjerovat ni da sam ovo napisala ..xd..Idem vam sad javit za post ..al vidjela sam da ih je dosta obrisalo blogove ..
Bezveze ..heh .. ja svoj neću .. totalno …xd…Pozz svima.. =) Volim vas …<3


Post je objavljen 26.04.2009. u 16:59 sati.