Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°U hladnoj sobi dok zidovi me pritiscu i ledeni vjetar moje krvave suze guta ja o tebi razmisljam i znam da ne postoji ono bolje sutra°°~

Hm wRijeme za nowi post =)? Ma uWijek!
Image Hosted by ImageShack.us

Pa dakle Mateo&ja smo in love =). ide polako weza hehe. Weri gud boy je on i lajka mi se weri maè! Mislim D ljudi mOi wec spomenuh da ima plawe oke jepe jako jako i lajkam ih! hihi pa ko nebi woljao jepe plawe oke. hm okei okei neko wrijeme sam ih mrzila zbog Basica ali i dalje sam htjela plawe oke da me podsjecaju na njega,joi mene heh. njet to wise tako. skuzilasam da su plawe oke weri spešl ali smede-crne su weri tajnowite i to mi se swida dada. ja zelim tamno smede-crne oke al ne ja imam sugawo smede joi. A sa reci hehe.
meo,ary&ja..prije hema
Image Hosted by ImageShack.us

meo&ja <3
Image Hosted by ImageShack.us

.........................
Image Hosted by ImageShack.us

uglawnOm school mi bas neide ono nene. od 13 predmeta ja iz 10 iam najmanje 1 komad joi joi. Al pocela sam isprawljat dada.procicu ja razred mozda cak i bez poprawnog,samo ako se potrudim.Ja to mogu al mi se neda hihi. hm.da znam da sam ljena al jbg.toe swe za ljudeke.ugl.htjedoh reci dae u skoli zaEbancia i po e! bas je ono spica totalna.osim zaebawanja profesora..ima swakakwih prowala
npr.Rafajacka-od cega se prawi wegeta?
Toni-zacini..hm..(nabraja on)..krumpir? xD
ili.Toni-majonezu je najbolje kupowat u ducanu...
Rafajacka-da,sad mi reci i u kojem xD
hm.Tin-to je..hm..kad je..hm..neko tijelo uslo hm..
Kuwa-da a drugo ga sredi jelda?
i tako mi prowodimo dane u skoli..il na matematici..
Zaherica-zapocet cemo sat sa wicom..ko ima wic?
Iwona-seta marta nawecer po parku i uhwati je neki lik te izj..hm..hm..
Zaherica-siluje?
Iwona-da..i lik swr..hm.hm.da ugl.kad su zawrsili ona ga pita cigaru,on joi da..ona pita upaljac,on krene upalit cigaru..Marta:"Tata to si ti??"..Lik:"Marta ti PUSIS??"
da ugl tak je to..hm pricala nam zaherica kak su je murjaci zaustawili jer je presporo wozila (o.O),a njeni joi rekli da nesmie wise wozit jer su je zaustawili zbog prebrze woznje i sada zbog prespore (o.O x2)..da ugl. tak to ide kod nas u skoli..na turizmu kod Late samo tracamo o njenom razredu..dada..a jbg..swe cure iz mog raz.imaju neke decke iz njenog pa to tak ide..hm hehe.a dobro =)
..majne faking foto..
Image Hosted by ImageShack.us

owih dana mi se dogadaju swakakwe cuddddddne stwari no neznam bas dal bi o tome treala pricati..bas ono..heh. da. ugl. neznam sa da kazem..cudno se osjecam..nekak mie swe..ono..cudno?..waljda..neznam..malo se zabrinjawam za moe stanje.hm.ili ne. Ah..mozda bi treala ponowo kod psihologa..mozda ne..joi joi....=)
Image Hosted by ImageShack.us

hmhm.GLUMA =),ziwot mOi! da ugl nasla sam si monolog iz knjige "Ja,Lucifer"..mozda ga objawim u sljedecem postu al ugl.bit ce fantasticno! jedwa cekam da pocnemo radit na njemu jer je jednostawno predobat dada. swida mi se ful. A i drugi imaju jebene monologe!Megy ima iz Sumraka,Donald iz Crnog macka (bas ono morbirdno), Damir ima o dewetogodisnjaku koi zamislja woditeljicu od 50 god golu i onda si gowori da to nesmie radit xD i tak te stwari.ma odlicnoe!
..ja,bubi i megi
Image Hosted by ImageShack.us

bubi i ja
Image Hosted by ImageShack.us

bubi i megi
Image Hosted by ImageShack.us

na kontu xD
Image Hosted by ImageShack.us

bojan i marina
Image Hosted by ImageShack.us


Dakle bili su oni proljetni praznici,a ja jepo isla u mou baskuuuuuuuuu! i bilo mie super i wolim ih swih puno i zelim nazad! Ujutro me Zika zowe da me probudi i zowe na kawu xD. Ofc e jutarnja kafa,Zika,Mrga,Eddy, Duro i ja, a ponekad i ostali ako im se da doci hehe. Onda doma na rucak oko 1. Pa wan na kosarku ili nogomet.I onda neki mado (ja ostajem wani xD) pa pi LoL. Bilo je zakon kad je bila gitarijada kod Durota :)), 4 gitare, luda ekipa, cuga i pljuga. Sa jos treba? nista!!Ugl.pilo se,pusilo,swiralo,zaebawalo i slikalo :D. Na kraju smo isli wan popit swe do kraja i Duro i ja smo ostali na plazi sami. Pricali smo,zaebawali se i ispijali bambus xD, a sljedeci dan odddddma zaebawanje wo-no.Kakaw tie bio Duro,jeste se barili i slicne spike.Ljudi wise nemogu ni frendowi bit omg. Igrali smo proricanja buducnosti.Aime e toe bio smjeh do bola.Bas ono jebawanje haha.Bas je bilo ono faking kul hehe. Sa smo swe izwracali nie za jawnost ahahahaha =)
nA kOsaRkaskOm
me..
Image Hosted by ImageShack.us

SteFi i ja
Image Hosted by ImageShack.us

Eddy,pa3k,duro&bila
Image Hosted by ImageShack.us

Zika mOi sLLatki maWi =)
Image Hosted by ImageShack.us

oCe uc?? iDeeeeee i nistaaaaaaa xD
Image Hosted by ImageShack.us

pa3k
Image Hosted by ImageShack.us

eDDy
Image Hosted by ImageShack.us

hAhA ma nece pasti ;)
Image Hosted by ImageShack.us

eDdy bRoi kOsewe xD
Image Hosted by ImageShack.us

GiTArijAdA <3<3
zEtO
Image Hosted by ImageShack.us

pticja perspektiwa nema sta
Image Hosted by ImageShack.us

mRga i ja
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zaMisljeni gitarista xD
Image Hosted by ImageShack.us

DuRo i eDdY.buRazeRi =)
Image Hosted by ImageShack.us

eddy swira bubnjewe xD
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ziKa me fOtka bEelj =))
Image Hosted by ImageShack.us

eddy rula jebo swe ;D
Image Hosted by ImageShack.us

hehe
Image Hosted by ImageShack.us

opet ista faca hm hm =)
Image Hosted by ImageShack.us

malo cuge =)
Image Hosted by ImageShack.us

JUtArNja kAfA <3
duro&zika
Image Hosted by ImageShack.us

saaaaaaaaae mrga =)))))
Image Hosted by ImageShack.us

hAhA on je gotow :D
Image Hosted by ImageShack.us

zika&duro ----> pazi sa mi gatas il ces pobrat xD
Image Hosted by ImageShack.us

zika&duro---->pa nisam ja kriw,tako karte kazu xD
Image Hosted by ImageShack.us

Role
Image Hosted by ImageShack.us

zeto&tusto
Image Hosted by ImageShack.us

PIJANKA hehe
ja,zika&mrga-->love u guys <3<3
Image Hosted by ImageShack.us

nikolina&ja
Image Hosted by ImageShack.us

bojanÈi&ja =))
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

OSTALE SLIKICE (neke sam maznula sa feisa ;D šš hehe)
baskica moa jepa
Image Hosted by ImageShack.us

starke =)
Image Hosted by ImageShack.us

aj proucite owai nacin wezanja xD to samo Mrga moze LoL
Image Hosted by ImageShack.us

SEXACH dada hehe-duro
Image Hosted by ImageShack.us

Shorty =)
Image Hosted by ImageShack.us

Steffi =))))
Image Hosted by ImageShack.us

baskica moa <3.
Image Hosted by ImageShack.us

wolimwas.jakopuno!
Ponekad legnem..i misli mi pocnu letjeti poput leptira crne boje..poput pahulja crnog snijega..poput gorke tame iz koje se cuje samo wrisak u dubokoi noci..misli..sedlic koi me zwao neki dan da se prisjeca ljepih trenutaka pa me se sjetio..samo sam ga pitala..ljepi trenuci?sa onai party di si me prewario sa Miom?..ah..zeli me widjet..misli.. starci..rastawa.. hwala bogu wise ih ne gledam ko mala kad su se mlatili..misli..baka i stara..problemi u kuci..misli.. samari koji padaju.. masnice na meni..misli..swe se wrti..swe se mjenja..swe se okrece oko mene,zadaje mi glawobolju, wrti mi se..nemoze stat! NEMOZE! Padam u neswijest..i nema me wise..probudim se na podu u lokwi krwi..jel moja? pa nisam jako udarila..ruke su mi krwawe..swe izrezane..glawa mie krwawa.. okrecem se.. odjeca mi se trga..moji nokti..popucali su.. prodem po kosi..ko da je nema.. moje ruke.. lice..ja..poput duha..nista ne widim pred sobom..u mraku sam..toe ona prostorija koa mi neda mira..prostorija u kojoj imam swoje morbirdne snowe..misli.. nista wise nije istina..MISLI!..ja sam samo obicna djewojka u swojoj stolici koja tipka po kompjuteru u 1 ujutro..misli..swe se muti..niceg nema..maglowito je..swe odlazi..odlazi..nestaje..
Image Hosted by ImageShack.us

wolimwas ljudi....
pusa ljube moi <3
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


tHe EnD..........................................

Post je objavljen 24.04.2009. u 00:50 sati.