Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/minervariranje

Marketing

Asia regreto.


Sean me nazvao oko dva i rekao da Louise sprema ručak. Ja sam mogla doći tek oko pet, jer sam imala instrukcije. Kad sam završila, kupila sam dvadeset piva, doritose, oteglila se u busu. Subotu sam provela jedući vegetarijanski zeleni curry s đumbirom, kokosovim mlijekom, čilijem, mahunama, mladim krumpirom, i fuking slanutkom uz dodatak riže i kruha s češnjakom. Uno, nas sedam, smo krenuli igrati oko šest poslijepodne. Njemačka protiv Argentine protiv Irske protiv Španjolske protiv Italije protiv Hrvatske. Zadnja partija je završila oko tri ujutro kad smo se skoro poubijali zbog rezultata. Prije nego što smo krenuli doma, Sean je ponovno podgrijao curry. Ja sam halapljivo pojela sve što je donio. U taksiju na putu doma sam vidjela zvijezde, jer su počele eksplozije od fuking slanutka. Eksplozije su se nastavile tijekom noći. Prozor je cijelu noć bio otvoren.

Probudila sam se s pulsirajućom boli u trbuhu, grlu i glavi. Bilo je oko deset ujutro, no, bila je nedjelja i bila je sunčana nedjelja. Drugi put kad sam se probudila bilo je dva poslijepodne. Sean je otišao u pub pogledat tekmu, meni je jedino grlo prestalo pulsirat. Dogovorili smo se da ćemo se oko četiri naći u gradu da kupimo klopu. Hladan tuš me donekle, no, baš i ne, doveo u red. Na putu za van, vidjela sam da mi je iz sunčanih naočala ispao šerafić. Poluslijepa s bubnjanjem bubnjeva u glavi sam došetala do grada. Prvo jelo dana mi je bio muffin, jogurt i jabuka. Indijska korma je bila za večeru. Oko pola šest smo došli doma, narezali piletinu, skuhali rižu, ubacili umak u tavu s mesom. Napravio je zelenu salatu, ja sam posula kormu narezanim bademima. Malo prije sedam sam opet zaspala. Oko pola devet sam rekla Seanu da je vrijeme za šetnju. Vratili smo se doma oko ponoći jer smo se malkice zapili u nekom pubu i poslije zalutali.

Zaključak: do danas mi je muka. Treba mi micamaca.

Post je objavljen 21.04.2009. u 23:29 sati.