Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ericca35

Marketing

Proljeće na Bilogori

HPD Bilogora pozvalo je sve planinare, rekreativce i ljubitelje prirode da se pridruže Proljeću na Bilogori.
Imali su promociju nove staze koja je bila podjeljena u 3 etape.

1. Obilaznica „Bilogorskim stazama“
Obilježena je slovom „B“ i ima četiri kontrolne točke; traje 3-4 sata laganog hoda; postoji i dnevnik koji se može kupiti u Domu; za uspomenu se dobije značka.

2. Promotivna obilaznica (staza): Kamenitovac – Orovački vinogradi – Pohajdin bunar – spajanje na obilaznicu Bilogorskim stazama – Kamenitovac
Obilaznica je zahtjevnija od prve i traje 5 sati; za uspomenu se dobije unikatna diploma „Proljeće na Bilogori 2009.“

3. Biserna obilaznica „Bilogorska osmica“
Obilaznica je najzahtjevnija i traje 8 sati; planinar s kupljenim dnevnikom dobije značku i unikatnu diplomu „Proljeće na Bilogori 2009.“

Kao prava planinarska ekipa, krenulo nas je 10 iz HPD Belišće. Prije 2 g smo bili na sličnoj promociji staze na Petrovoj gori, gdje smo ujedno imali i susret blogera planinara te ovim putem poseban pozdrav šaljem ŠumarKi, Gogi i Romanticusu

Na Kamnenitovcu, gdje se nalazi lijep planinarski dom, dočekali su nas domaćini a i velika većina planinara već je bila tamo

Photobucket

No gle…tamo nas je dočekala i naša draga prijateljica Priče iz planine

Planinarski dom se nalazi na brežuljku s kojeg puca predivan pogled na okolna sela, a dvorište je predivno uređeno

Nakon pozdravnog govora predsjednika društva, dijelimo se u 2 grupe. Neki već jedva čekaju da se krene

Photobucket

Veliki dio odlazi na kraću stazu u trajanju od 3 h, a mi ipak idemo na dužu od 5 h. Ulazimo u prozračnu šumu i pogled na ovi fotografiju odaje zatšo se pohod zove Proljeće na Bilogori

Nakon otrilike 45 min stiženo na prvu kontrolnu točku gdje na kartončić koji nam je dao vodič stavljamo žigove.

U blizini žive Štrumfovi…evo i Štrimfetine kućice…moram priznati da ovakvu vikendicu još nigdje do sada nismo vidjeli

Photobucket

Uz veselo mahanje repom pozdravila nas je i Newfoundlanderica

Preko livada krećemo do druge kontrolne točke

Cijelim putem vodič nam priča o zanimljivostima iz tog kraja. Skreće nam pažnju na naftne bušotine koje uspješno rade, zatim na niz izvora od kojih se jedan zove Železni izvor. Voda je puna željeza i crvene je boje.

Photobucket

Odmor na drugoj kontrolnoj točki. Kućica je u vlasništvu Hrvatskih šuma i na predivnom je mjestu. Tu smo se krijepili vodom iz izvora i ostalim tekućim čudima, te pojeli sendviče sa raznim sirnim namazima koje su pripremile vrijedne ruke domaćina

Zgodan izvor iz kojeg Romanticus spretno grabi vodu

jedana od mnogobrojnih tacni sa sendvičima..

Photobucket

A onda je vodič skinuo gojze…iiiii

objasnio da se tu uvijek obavi obredno pranje nogu, što je zorno i pokazao..

Neki su pak uživali u drugim stvarima…simpatični mladić koji ima svoj originalni stil

No mora se dalje do kontrolne točke br 3

prolazili smo dijelom gdje studentu akademije primjenjene umjetnosti dolaze svake godine na koloniju i tamo rade skuplutire u drvetu, ova neobična jaja su jedan dio tih skulptura

I opet odmor nakon trećeg sata hodanja

neki to rade ovako

Kroz močvarne predjele, ugodu šumu, laganu stazu hodali smo i do četvrte kontrolne točke u šumi, gdje smo popunili kartončiće. Tu se grupa razdvaja, 5 planinara odlazi na najdužu stazu a mi ostali se vraćamo na Kemenitovac gdje nas čeka ukusan ručak i podjela diploma. Tu već na veliko plešu planinari koji su se vratili sa najkraće staze

Kiša nas je potjerala u dom gdje su svi koji su obišli srednju stazu dobili diplome, a oni koji su odradili i najdužu stazu zaslužno su dobili i značke

Photobucket

Uz ples i pjesmu prošao je još jedan dan u prirodi. Želim se zahvaliti domaćinima HPD BIlogora koji su izuzetno dobri i simpatični domaćini, našli smo ekipu koja je kao i mi uvijek za druženje, hodanje i zabavu. Nisi nas pustili kući, a onda su svirači vidjeli da je vrag odnio šalu i otišli jer bi mi još uvijek tamo plesali.

Post je objavljen 20.04.2009. u 21:40 sati.