Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°Fire at will!Yeah,I would kill!Yeah,I would freeze the hell over just to get a chill°°~



eWo opet mene i moih dosadnih prica..a nznm od kuda da krenem..mozda owo..prekinula sam sa Mrwom? ili..hodam sa Mateom?ili..Datkowicka je zabriala da sam ju odjebala zbog Mini..ili iam pun kurac komada?..hm bas neznam!
Image Hosted by ImageShack.us

mozda da jednostawno krenem od pocetka..npr.od prekida sa mrwom?
pa recimo da se to dogodilo pred 3 tjedna..ja wise nisam mogla izdrzat i rekla sam mu dae gotowo..nisam wise mogla trpit ljubomorne ispade i tlacenje,prowjerawanje iako se on uopce ne smatra takwom osobom kakwom ga ja widim. ne..shwatila sam..on jednostawno nie decko za mene..bolje je owako da smo frendowi iako on i dalje salje sms-e oblika jos te wolim,falis mi i sl.jednostawno nie islo i gotowo..zao mie..
Image Hosted by ImageShack.us

Bio je Perotow rodendan,bili su basic,iwan,zac itd. Bilo je jebeno dok se nismo zaebawali i dok Basic (pred menom) nie rekao "a ja sam bio sa njom,nazalost" (mislio je na mene)..pokupila sam swoi "sokic" i odletila na grote,a Andrea zamnom,a onda je dosla i Kary (jer se brinula zbog moih suicidalnih misli xD)..isplakala sam se ko kisna godina i nalila se..Toliko sam se nalila da me BASIC furao do basa a onda sam izbacila dusu..onda sam se malo sredila..Pa sam dosla u dgra,jedwa docekala Ary&Naix.Isle smo u Stereo..Ja swa onak mokra,rascupana,izbijena,ko zadnji klosar dodem na ulaz i pitam kolko je karta a on mene pusti besplatno xD,Naix zamnom kao ja sam sa njom i Ary uleti za nama xD.Ugl ja onak pripita nastawila pit i kaze Ary aimo do Matea.. ja ono wtf koga? o.O? A ona kao ma frend iz biwse skole..ja ono a okei i idemo mi tamo a ja onak sa piwom stanem i pogledam ga. Odma ono..omg ima plawe oci! No ugl on mene pita gut piwe,a ja njega cigaru i odjednom BAM! mi se barimo xD! Toe to.
Image Hosted by ImageShack.us

i tak sam ja imala brijaca swaki dan (posto je on ugostiteljska pa bi se widjeli kad bi njemu zawrsila a meni pocela skola) swe do petka. Zwala sam ga da dode u Kostrenu pa smo isli na parti kod Sikica. Bila je jebenica! totalna! Naroljala sam se haha! Ugl.pitao me za hodat i ja sam pristala =). aww mislim ..hm.. heh =). ugl.i posto sam izgubila kljuc od kuce dosla sam mado u 9 ujutro haha.Ok ok znam,koma!
Image Hosted by ImageShack.us

u subotu sam pak isla do zaca na rodendan.juh bilo je swacega,Nikola i ja smo cak pricali..ALO!DOZWOLI! haha.ok ok nie bitno xD.hMm sa sam ono rekla? a da..bilo je swacega..suza,riganja (ja 4 puta), krwi, swada, neuspjelog drukanja, tuce, brijanja, pokusaja brijanja xD, spawanja..ma swega =). Toe swe u redu,wecinu weceri sam prowela za sankom! i tocila pica..a nesto malo sam i plesala..sa basicem..heh..I samo cu reci dae bilo super bez obzira na swe i da was wolim jer ste predobri frendowi (iwanu i zacu)!Ok dosla sam mado u 7 i pol ujutro..toe u redu..saswim ..
Image Hosted by ImageShack.us

pa u skoli je swe wrlo burno prolazilo....satowi po 20 minuta..skola od 1 do 3 i pol..od 3-5 i pol.. od 5-7.. swaki dan ono sjebano..ja iam hrpu komada..swe to trea isprawit..dada..uspjet cu ne! kme! a sa da radim..jebi swe to..moram swe isprawit!
Image Hosted by ImageShack.us

dakle u razredu wlada ludnica,totalka!dai mi reci sae owo! mile moi! spica nam je! u srijedu smo isli pit poslje skole i naroljali se. Bili smo mi i drugasi hehe. bila je spica miki!neki su se totalka naroljali,ja sam se malo suzdrzala xD, al swee to preokei.Uz to se Daky naroljala i pocela mi srat da sam je odjebala zbog Mini jer sam se u zadnje wrijeme full zblizila sa njom,no Daky i ja smo jucer swe onak ljepo rjesile i shwatile da ju nebi nikad mjenjala.Dakle sadje swe preokei.
a ewo par fotkica.
Sara&ich
Image Hosted by ImageShack.us

Daky,ja&Sara
Image Hosted by ImageShack.us

Trobecka&ja
Image Hosted by ImageShack.us

Daky&ja
Image Hosted by ImageShack.us

Mini&ja
Image Hosted by ImageShack.us

Wale&ja
Image Hosted by ImageShack.us

....na glumi mi je prejebeno! sad si moramo nac monologe i ja sam uzela knjigu "ja,lucifer",e knjiga je prejebena! nemogu wjeroat! bas je legendarna knjiga hehe!!
Image Hosted by ImageShack.us

....ziwot....di je smisao ziwota....znam da ljubit nekog nije sramota ali iz ljubomore? Ili oswete..? pohlepe? iritancije? kakwi su to ljudi kad ti zabijaju noz u leda? oni za koe bi naprawili swe na swijetu. a nie ih briga ako wi tonete i tonete swe duze u dubinu mracnog i hladnog mora..tonete negdje gdje nema kraja..nema izlaza..swijetlost je predaleko..nemoguce je dati si toliko snage i wratiti joi se.ziwjeti bez boli i tuge,tko je to widio? tko je doziwio prawi poraz i uspio se wratiti na noge? tko je uspio preci preko swega,ono malo snage pretworiti u nes weliko? toe wolja,snaga..swi ju imamo samo ju moramo naci u dubini swoje mrace duse. negdje u toi tami..negdje mora biti kljuc za izlaz.samo ga treba potrazit..kao kad trazite zwjezdu koja ce bit wasa i koju cete gledati swaku wecer... treba ju naci..
Image Hosted by ImageShack.us

pussa jube <3
uziwaite ljudowi =)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 10.04.2009. u 20:53 sati.