Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/odlagaliste

Marketing

tsing tao , jin tao, qing dao, qing ming

Jedno je grad, jedno pivo, jedno praznik, a jedno precjednik. Match it!
Prošli sam vikend pohodila grad, kolijevku najpitkijeg kineskog piva jer je bio spomenuti praznik pa se vikend odužio.
Nije bilo ludo i razuzdano kao vikendi u Sh, ali smo se fino, hedonistički proveli. Avionom bez check in prtljage mi je oduvijek kul ideja, kvalitetno se jelo, morska hrana jer je grad uz more. Olimpijsko jedrenje bilo tu, ono kad su ih spopale alge. Sad je more bilo jako čisto i zrak osjetno bolji od šangajskog.

Image Hosted by ImageShack.us

Volim gradove uz more. Gradovi uz more su ljepši čak i kad su ružni. I ovaj nije ravan i dosadan. Gradovi su ljepši kad nisu na dosadno ravnom terenu.
U posljednje vrijeme mi se nešto ne da ići po Kini, malo dosadi...na listi su mi još xizang (ona regija na T), xinjiang i yangshou.

Image Hosted by ImageShack.us


nije fejk
Qd je njemački grad i to je očito po arhitekturi i sveprisutnom pivu. Provincija Shandong. 1897. ga je maznuo Kaiser Wilhelm kao odmazdu sto su u boxerskom ustanku poginula 2 njemačka misionara. Mislim, koji lik. Prvo – misionari su jedna vrsta agresora i možda su zaslužili, drugo – grad za dvoje ljudi...bahato. Neka ih Kinezi mrze još bar 3 koljena, potpuno razumijem.

Image Hosted by ImageShack.us

dašak sakralnosti međ kinezu omiljenim sveprisutnim zahodsko fasadnim pločicama

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je majstorsko djelo curta rothkegela koji se nagradio (puno gradio, ne dao sebi nagradu) po qingdau...talentiran...nema ga ni na wikipediji. stilski izričaj dvorcoliki

Image Hosted by ImageShack.us

ovo nije curtovo, ali me je impresioniralo. osjetili smo dašak sydneya

Image Hosted by ImageShack.us

ako je u kini nacionalni praznik, osjeti se veličina nacije

Image Hosted by ImageShack.us

ispred pifofare. obratiti paznju na vrstu čaša koje su stavili oko pivske boce. kakve su ovo čaše? čaše za konjak ali na dijeti? prije ono za jesti jaje u šorbulu (meko kuhano)

Image Hosted by ImageShack.us

samo postavljam pitanja...ali za što je ova oglodana batina u sredini?

Image Hosted by ImageShack.us

popeli smo se i na laoshan, da malo živimo zdrav život

Image Hosted by ImageShack.us

ne znam što je, ali se jede. nisam.


THE FEAR

U subotu poslije ručka stiže mi treća po redu delegacija iz domovine. U 15 mjeseci. Prve dvije delegacije su bili kul snalazljivi, mladi ljudi - dugogodisnji omiljeni bivsi decko (mare, preuzimam ovu frazu;) te D&J. Znali su engleski i jeli po ulici.
Sada je pak sasma drugačija situacija, dolaze Oni - Roditelji. Trebala je s njim doći jos jedna osoba koja je pak u zadnji tren odustala, sto sam presinoć saznala, i dodatno me zastrašilo. Ja volim svoje roditelje i oni vole mene, samo sto hmmm, nikad nismo bas živili zajedno što znači da nismo provodili puno vremena zajedno.
Oni su nekoć putovali, u zadnje vrijeme se kreću uglavnom po županiji.
Oni su nekoć znali engleski.
Otkad me ne uzdržavaju postali su kvazi fensi.

pripremanje terena:
kupila sam stolnjak, pravi, krpeni, skupi (ikea 90yuana) da stvori toplinu doma iako je plav
kupila sam bambusov štap i stavila ga u vazu da stvori toplinu doma
već tjedan dana zalijevam bonsaije tako da ne izgledaju odveć jadno
bacila mrtve biljke i mrtvu hranu iz frižidera
makla iz predostroznosti postavljene zamke za žohare (mama je osjetiljiva)
napunila zdjelu za voće da izgleda da se zdravo hranim
oprat ću pod i mikrovalnu
u izbu skrila žestoka alkoholna pića, nedolicnu odjeću i obuću, sex toys te zaključala. ključ je kod plinskog mjerila, da ne zaboravim
planirala oprati i zavjese, ali su bas jucer poceli obnavljati fasadu i na priloženoj slici je jasno zasto je nužno imati zavjese ovih dana. kinez se povremeno šetucka po skeli. inače to je takav paradoks - jedino što valja na mojoj zdradi je fasada, i baš nju obnavljaju. sve ostalo je ko za opijumskih ratova.
Image Hosted by ImageShack.us

it's a view to a kill

strah:
izgubit ce se na nekom aerodromu.
nece mi donijeti svu naručenu hranu jer se mama plaši nositi staklenke u avijon. argument da sam ja zadnji put donila teglu slanih srdela, kapare i slicno nije prihvaćen kao valjan.
šokirat ce se mojim portunom jer je stvarno ružan, ne stignem ga prefarbat. plan je da ih impresionira što se svijetlo pali bukom.
šokirat ce se čime se hranim i što ne idem u kazalište.
šokirat ce se što puno koristim taksi i zaključiti da sam bahata.
zbog navike će bacati papir u zahod i zaštopat ga
zbog navike će popit vodu sa špine i imati tegobe

..i ono najvažnije
tjerat će me da se vratim u hrvacku

đizs, bojim se vlastitih roditelja

možda se izgube na aerodromu








Post je objavljen 09.04.2009. u 05:28 sati.