Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vatrenevijesti49

Marketing

"MISLIO SAM DA SU MI TO POSLJEDNJI TRENUCI U ŽIVOTU"

NIEL

Jaka eksplozija uništila je industrijsku pekarnicu u belgijskom gradu Niel. Ozlijeđeno je 26 radnika, a najmanje je jedan poginuo kada se uslijed eksplozije srušio krov, a u zgradi buknuo požar .Vatrogasci brzo stigli na mjesto događaja



Četiri radnika pekarnice imaju teške ozlijede i odvezeni su u bolnicu Antwerp, ali vjeruje se da im nije ugrožen život, prenosi Reuters. 'Bilo je to poput potresa, veoma jako. Sve mi je palo na glavu, mislio sam da su mi to posljednji trenuci života', rekao je Julus Bergeline koji radi u pekarnici. Psi još uvijek traže preživjele pod ruševinama. Uzroci eksplozije i požara nisu poznati, a istaga je u tijeku. dnevnik.hr



Post je objavljen 01.04.2009. u 12:00 sati.