Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

SQUASH - DVORANA OTVORENA

Evo još jednog povjesnog događaja u našoj obitelji. Moj sin Petar završio je i otvorio za građanstvo sportsku dvoranu za skvoš.
Lijep je to sport, nama još nedovoljno poznat , a Pero se s njim upoznao kroz svoja putovanja svijetom i postao zaljubljenik tog sporta. Kako nam je valjda u krvi da spajamo ugodno s korisnim Petar se odlučio da svoj hobi pretvori i u djelatnost i za sebe i za svoje sinove, koji su kao i on odgajani da je sport jedna od primarnih životnih radosti. I tako je prije nekoliko godina ušteđevinu uložio u kupovinu jedne stare kuće u Zagrebačkoj ulici, i mic po mic nešto radeći u inozemstvu, mnogo štedeći , uz nešto kredita i puno vlastitog uloženog rada , dvorana ( odnosno dvije dvorane ) za squash su puštene u rad. Osim dvorana ima tu i mali kaffe bar za članove kluba, masaža, sauna, tuševi , a svremenom će vjerojatno biti još i drugih sadržaja. ne morate me pitati dali sam sretna i ponosna. Naravno da jesam, uspjeh je to i za Petra i za mene i oca perinog ,jer to je između ostalog i nešto što će biti ( ili bi trebalo biti ) zabilježeno u sportskim analima i to ne samo squasha, vež sporta uopće, grada slavonskog broda. Kako je moj pero ( za razliku od mene ) dosta samozatajan to niti je pravio tulum od otvaranja , niti je o tome obavijestio medije, a ovi pak sami ni slučajno ne dolaze. No ja ipak ne sumnjam u to da će dvorane dobro raditi i da će se u njima razvijati sportski duh i druženja ljubitelja ovoga sporta,jer ljudi su mladi, sport vole, pogotovo kad im se pruži nešto tako financijski nezahtijevno sa svim sadržajima koji tome pripadaju. Jer osim dvorana, tu su i tuš kabine i hidromasaža i sauna ( ovih dana će biti postavljena ) dobra muzika, mlado i dobro društvo i zaista više u jedan sport i ne stane.Sada idem do tamo da napravim fotke pa popodne postavim, a nadam se da će uskoro biti i gotove web stranice, da preko njih sve možete vidjeti. Pero stranice radi sam, a kako je sve to skupa puno posla, to sve i ne stigne odmah, no bitno je da već sada od danas od 10 do 23 hata možete doći u Zagrebačku 230 postati članovi kluba i zaigrati squash.
,



Post je objavljen 17.03.2009. u 12:42 sati.