Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vezenje

Marketing

Stare slike i nova nošnje/Old pictures and new national costume

Nedavno sam pronašla stare slike od mojih dede i bake. Najviše me se dojmila slika sa jedne svadbe. Svi su obučeni u svečane nošnje. Držanje im je dostojeanstveno. Deda mi stoji prvi s lijeva, a baka sjedi odmah do njega.Slika je snimljena pred birtijom Janka Matuna. Deda je bil provodeči -predvodnik svatova, a baka posmikalja tj. vjenčana kuma. Na slici se lijepo vidi kako su izgledali "mladići" tj mladenci.

Od radovi


Nošnja na kojoj radi napreduje i mislim da mi je potrebno još samo mjesec dana zarad na njoj. Pa i evo slika nošnje.

Od radovi


Od radovi


Kada zavšim ovu nošnju, počinjem sa radom na dječjem muškom lajbeku, a nakon toga planiram napraviti nešto i za sebe, ali nek to za sada ostane moja mala tajna.
Za kraj sam ostavila rad moje mame. Heklala je čipku na zastore za jednog čovjeka, koji je zaljubljenik u narodni stil.

Od radovi


Od radovi



Post je objavljen 16.03.2009. u 21:28 sati.