Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

POMACI U PRAVOSUĐU -KUCA MEČKA KOD KOMŠIJE

Iako sam pred dvije godine pisala da se stečaj Domin privodi kraju, sada se tek kraj i ne nazire.Jest da je trgovački sud u Slavonskom Brodu imao namjeru na brzake otvoriti i zatvoriti stečaj nad Domin Slav. Brod i na brzake ga dati nekom podobnom, ali eto želje i namjere nisu proveli, a i neće šale.Čak i da provedu sada je više kasno jer cesta CV je napravljena, pa sada Domin više nikoga puno i ne zanima.Osim naravno gsp. Jergića koji je otkupio potraživanja radnika , dao lovu nizašta, istina nije ni dao svoju već tuđu lovu, i mene donekle, ali još jedino iz razloga što mi je žao da je sve što sam radila i gradila godinama sada ponovo pokradeno, prodano i uništeno. Ja starački dom koji sam planirala napraviti očito baš i neću doživjeti, barem ne radno sposobna, jer godine idu , stari se. No to se našu predsjednicu suda kao ne tiče, kao da ona ne stari, ili ju možda ne brine vlastita nemoć i besparica u starosti. Dvije godine nakon što im je visoki trg. sud u Zagrebu poništio rješenje o dodjeli Domina gsp. Jergiću ništa se ozbiljno, u tom stečaju nije radilo. Tek nakon dvije godine dostavljen nam je novi prijedlog stečajnog plana. Novi prijedlog sa starim namjerama, samo u nešto drugačijem obliku.Na taj sam prijedlog stavila prigovor , na skupštinu zakazanu za 25.09.2009.g. pozvala predstavnike VTS da dođu.Nisu došli, ali nije bilo ni skupštine. Stečajni upravitelj desetak dana prije uganio nogu pa eto nije mogao doći. A za odgodu donošenja bilo kakih rješenja podnijelo prijedlog i državno odvjetništvo. Ipak se dakle nešto radi. Nažalost kad mi ne znam radi konstruktivno. Mi znamo spriječiti i zaustaviti, ali ne i pokrenuti. Ja sam dala prijedlog kojim bi se stečaj okončao brzo, svi vjerovnici bi bili izmireni i Domin bi radio, a po rješenju sudskih postupaka u tijeku bi se utvrdila lista konačnih vlasnika. No zašto da se radi kad se može čekati, pa nek najprije sudovi donesu svoja rješenja, a potom rad.Ipak nisam nezadovoljna. Spriječila sam nepravedno rješenje. Bolje nikak nego nepravedno. ŽDO je reagirao, a vjerujem i VTS. Kuca mečka na vratima Osječkog trg. suda, pa će zakucati i na Slavonsko Brodski , pa predsjednice ljutila se Vi ili ne ipak ne može baš uvijek biti kako ste naumili.Meni i to dosta.

Post je objavljen 25.09.2009. u 03:15 sati.