Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

NAMET NA VILAJET

kako mi je penzija mala, štednje nemam, a vremena imam, osim što radim internet stranice ( uglavnom svoje )ponekad osim sebi proknjižim i nečija tuđa knjigovodsrva, napišem ponekom žalbu i tako malo pokrpam kućni buđet. Jest da se većina naplati u robama, žive love nema, ali Bože moj, pa meni i treba roba , hrana, iće i piće, a ne lova. I tako sam baš danas pisala jedan prigovor na jedno rješenje porezne uprave. Bila je u stvari porezna uprava u kontroli jednog našeg značajnog privrednika, no taj privrednik nekom nešto nije dobro podilazio i zapao je u nemilicu naših političkih i poreznih struktura. Iz problema se izvlačio na razne načine, uglavnom radom je uzdržavao poveliku porodicu, a poreze baš i nije plačao. Plačao bi on poreze, da su iste obračunavali kako to Zakonodavac za tvrtke propisuje, ali kada naši poreznici primjene taj isti Zakon na nekoga koga žele uništiti, to im bezuslovno i uspijevaNo prijašnji porezi i načini obračuna u prave djetinjarije za ove sadašnje obračune. Sada nema šta ne oporezuju, šta god firma kupi to se više ne zove trošak , to se sada može okrstiti kao sada drugoosvareni dohodak ,ili dobit od kapitala, pa se to poveća za 66,6 % a na to se obračuna 40 % poreza za državu. Dakle umjesto da ostvariš trošak od napr. 70 Kuna pa se prihod od napr 100 kuna umanji a na dobit od 30 kuna se plati 20 % poreza tj 3 kune , sada je inspektorica izračunala da dobit = ukupan prihod i na to 20% je porez,( 20 kuna ) a trošak je drugoostvareni dohodak (70 x 1,66 x 40 % ) to je 46,8 kuna poreza, sveukupno 66.8 kn.dakle 20 puta više nego prije. Đaba mi tj.ja stavljala prigovor na zapisnik, ma kao da i nisam. Kad dobijemo rješenje uložiti ću i žalbu, no kako dokazati osim ponovnim pregledom svih dokumenata, a gdje bi Zagreb bio kada bi na taj način rješavao žalbe. Brodski inspektor je utvrdio da je tako i to će biti tako.Pretpostavljam bez da se više ičemu čudim.Onda ćemo mi uložiti tužbu , ta se neće riješti na upravnom sudu barem 6 godina i izjeo vuk magare.Moj privatnik će raditi nešto drugo, osnovati drugu tvrtku , ili na crno,a Porez će biti otpisan s temelja zastare. I tako ga ne namjeravamo platiti. To čak valjda zna i ta inspektorica, ali zašto to čini. Valjda da RH misli kako ona zna zanje i primjenu Zakona bolje nego je Zakonodavac i predvidio, dobro radi, izdaje dobra rješenja, u statistikama se čita kako su poduzeća dužna državi. No država je u banani jer poduzeća ne plaćaju poreze. Pa koja bi budala ove poreze plaćala.A i da hoće , ne može. Pa pitam ja , zar ne bi bilo bolje da porez obračunaju kako je Zakonodavac propisao pa bi s tri po tri kune i zaradili plaće, a Bogami što će plače dobiti od obračunatih a nenaplaćenih 67 kuna, slabo će im to za kruh moći koristiti . Režu granu na kojoj sjede, sreća pa to niti ne znaju, niti se zasada sekiraju, a kad ostanu bez plaća i posla, opet će im Sanader valjda biti kriv. No nije moje da komentiram i odgovaram na pita nja koja nitko ne postavlja. Luda baba evo ubija dosadu pa pišem. A ako tko nema šta raditi pa ovo čita i tako ni on nošta neće moći poduzeti da se to promjeni. Ili možda hoće. Pa barem kad budemo na izbore lokalne išli, ako i to budemo među ponuđenim imali šta izabrati. Rijetko se u politiku petlja onaj tko nešto zna, a onaj tko ne zna taj zja i tako će to biti još.... tko zna dokle. Ja zasigurno neću doživjeti bolja vremena, ali ja sam barem u boljima živjela, a šta mladi da kažu. Sreća za bolje ni ne znaju, pa je opet sve o k. Budite mi svi zdravo i dobro , želim vam,

Post je objavljen 10.03.2009. u 12:28 sati.