Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/s3xypric3

Marketing

svaka sličnost je najerna 2

Image and video hosting by TinyPic

Ovo je cetvrti put kako sam u Zagrebu za par meseci. Imam i vise nego dobar razlog zasto sam tu.
stigao sam jutros. Cuo sam se sa Malenom i videcemo se oko 17 h na rucku u jednom restoranu...
neverovatna je ova veza sa njom. ona je tako puno mladja od mene, takoreci curica. a pri tom je
prava zena, daleko daleko ispred zena koje su mojih godina... tako zenstvena, slobodna, razigrana i
opet ozbiljna u tome, nekako odrasla.
Nasli smo se u restoranu. Cekao sam je za stolom vec narucivsi pice. Izgledala je prelepo. Haljina,
ukusna, moderna, nenametljiva a opet zenstvena, koja prilici ovom restoranu... Kosa dignuta i vezena
u rep isticila je njen senzualni vrat... Ah kako bih ga ugrizao. Restoran je stari, ozbiljan, dobar,
stolnjaci, dobra klopa, solidan izbor vina, prilicno pun... fino mesto. prisla mi je i nezno me
poljubila. izmakao sam joj stolicu..
- sta ces piti - pitao sam je....
- isto sto i ti - nehajno je odgovorila. mahnuo sam konobaru da nam donese jos jednom ono sto sam ja
pio...
- pa kako si mi? nesto te nema....
- kako me nema, ne dodjem 10 dana i vec me nema....
- nisi me se uzeleo - provocirala me
- o jos kako sam te se uzeleo....
- i ja sam tebe - gledala me ravno u oci...
trnci su mi prosli ledjima od tog pogleda, a siguran sam da ni ona nije bila ravnodusna...
to razigravanje pogledima prekinuo je konobar koji je doneo pice. - hocete poruciti nesto za jelo? -
dajte nam koji minut da se odlucimo... klimnuo je glavom i nestao. sedeli smo jedno pored drugoga.
otvorio sam veliki jelovnik i usput je kao slucajno, rukom dodirnuo po levoj dojci. nije nosila
grudnjak stresla se i pogledala me pogledom "nemoj da me diras mozes lose proci, i ja znam tvoja
tajna mesta..." ali taj pogled me tako neodoljivo zvao. pokazivao sam joj rukom jela, i kao slucajno
je svaki put dodirnuo. cak sam joj u trenu palcem i kaziprstom uhvatio bradavicu, samo na sekund.
strasla se. - nemoj, jako sam te se uzelela, hoces da me mucis? - necu, hocu da uzivas....
- kako da uzivam, jesi ti normalan, pa ja gorim....
ssad cemo da vidimo, vragolasto sam se nasmejao i spustio desnu ruku na unutrasnju stranu njene
butine
pogledala me samo.
- tiho samo i prepusti se....
vrhovima prstiju dodirnuo sam je po vec prilicno vlaznim gacicama. uh kako volim to sto nosi te
samostojece carape... nazno sam je mazio preko gacica. samo je uzdahnula. nemoj, molim te, neko ce
nas videti.... samo se prepusti, uzivaj... gacice sam pomerio u stranu... na prstima sam osetio
toplinu koja izbija iz nje. jagodicom kaziprsta prevukao sam po njenim usminama od gore do dole, pa
opet do gore. pune, jedre, zeljne. nezno sam okrenuo prst, uvukao ga, pa lagano par puta kruzio
usminama. osecao sam kako se stresa... jednom je rukom drzala casu, a drugom mene za ruku. vrhom
prsta nezno sam zatresao klitoris. kakav osecaj... uhvatio sam ga. rastao je pod mojim prstima. ona
je sve vise stiskala casu, i moju ruku. uh... nemoj... videce na s neko... pa sta... uzivaj... mazio
sam joj klitoris, draskao ga, pritiskao, igrao se njime. spustila je jednu svoju ruku na moj vec
poprilicno ukruceni kurac. stisnula ga je preko pantalona. sad sam ja mislio da cu puci. sklonio sam
joj tu ruku nezno.. hteo sam da kontrolisem situaciju, a to sa njenim dodirima nije bilo moguce...
moji prsti su se igrali... odjednom, bez neke posebne najave, uleteo sam prstom duboko u nju. uronio
sam ga i unutra kruzio njime... srednji prst je bio unutra, a palac na klitorisu... i nekako na
jedan cudan nacin, kao da sam pokusavao da ih spojim.... pocela se meskoljiti... zubima je stiskala
donju usnu tako da sam da ce je proseci. najednom se konobar stvorio pored stola. - jeste li se
odlucili za neko jelo... - hvala samo cemo popiti i idemo promenili smo plan - jedna sam izgovorio,
ne pomerajuci ruke nikuda....
konobar je samo nezadovoljno klimnuo glavom i otisao. izdahnula mi je u uho. - mislila sam da cu
puci, jedva sam prazivela ovo, vodi me nekud, molim te :)
- hocu, hocu i to odmah... lagano sam
izvukao prste, i vratio gacice na svoje mesto... sve je bilo vlazno, sklisko, meko, jako toplo :)))
bacio sam npar novcanica na sto, pomogao joj oko jakne, obukao se... i za manje od minut, izlazili
smo napolje... osecao sam njen miris na svojim prstima.... kao da je kompletan vazduh u sebi
sadrzavao taj miris.... jako sam je zeleo...
odmah pored restorana postojao je neki prolaz, neka mala ulicica. jedna strana je sluzila kao
parking prostor a drugom su prolazili ljudi... vec je lagano padao mrak. nisam mogao da izdrzim do
auta, a kamoli do sobe. povukao sam je izmedju dva auta, i naslonio na zid... jednim pokretom sam
joj podigao suknju i pomerio gacice. a ona je jednim pokretom raskopcala moje pantalone i izvadila
ga. cvrsto ga je uhvatila i prinela ga sebi. - jako te zelim - uzdahnula je - znam, i ja tebe jako
zelim.... sto cemo ako neko naidje... nista, neka ga, neka prodje. glavic mi je stajao na ulasku u
njenu vaginu. kako je bilo klizavo meko i vrelo. podigao sam joj noge, i usao unutra. prelepog li
osecaja. uzdahnula je. usne su se spojile, da sam pomislio kako nikad necemo uspeti da ih odvojimo.
imao sam u casu utisak da ne znam sta je, cije je. jezik, usne, zubi. sve se stopilo u jedno. usao
sam do kraja u nju, i sitnim pokretima se zakucavao. osetio sam kako pocinje da se grci na meni.
mogao sam svrsiti u svakoj sekundi, toliko sam bio napaljen, a i ona isto tako. bili smo jedno. kao
da smo se stopli. kruzio sam svojom tvrdocom po njoj, zakucavajuci se. ona se nabijala. osetio sam
kako se grci na meni. iza nas su se culi glasovi, zvizduci i neko dovikivanje, ali sve je bilo samo
u prolazu. bas u tom casu osetio sam pritisak njenih vaginalnih misica, sto je bio okidac da se i ja
izlijem u njoj, izvukao sam ga skoro citavog i zabio se u nju do kraja .... svrsili smo
istovremeno... uzdisuci, dahcuci...

by: Decak

Post je objavljen 24.02.2009. u 23:38 sati.