Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

Valentinovo .. =)

Volim te do zvijezda
onih nekih dalekih..
Volim te do maste
one tamo velike..
Volim te do krvi
ove nase iste...
Volim te do ljubavi
ove moje bistre..
Volim te u snu
kada mjesec dise..
Volim te po danu
kada ruka pise..
Volim te do bola
uspona i pada..
ti zauvijek ostajes
moja ljubav i moja nada =)

ej ljudovi .. evo ja Napokon napisala
novi postek .. heh ...
više baš nisam tako često na
blogu .. napravila sam si face ..
kod mene nema ništa novo ... (=
jučer smo u školi imali čagu
za Valentinovo ...i bilo je preprepresuper ..
hehe ... a Valentinovo? hmm..
baš je nekak jadno ... heh ...
al dobro, sjetio se mene moj frend =)
u školi je ok .. glupiramo se, pravimo gluposti
ma šta bi drugo i trebalo očekivati od nas ...
idem sad .. javit vam za post .. hehe ...
čitamo se ... voljam vas .. pusssa =)



Post je objavljen 14.02.2009. u 11:58 sati.