Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/liveyourdream130

Marketing

VaLeNtInOvO...sweet...heh

Hello piplsi!!Kak smo kai??Ja sam super...mislim..ide nekak...baš sam se stanula malo prije...sad se mi još bolje spizijevzijevAli nema veze,idemo pisatizijevNa RNA blogu je Ana pisala svoj prvi post..KOOOONAČNO!!ako hoćete pogledajte...i kommajtesmijehImam puno toga za napisati,ali ne treba baš swe znati...kai ne?Dns smo u školi imali karaoke..zaista super stvar!!To se mogu svi prijaviti i trebaju odabrati pjesmu koju budu pjevali..Ana,Rahela i ja smo se prošle godine prijavile,ali nam je ta jaaaako dobra učiteljica iz glazbenoglazezadnji sat rekla da nemožemo pjevat.Mislim da je to zato jer je pjesma srpska...smijehJa vam slušam narodnjake..meni su inače čisto vredo..ma swe slušam..I....sad pošto je prošle godine bila takša prema nama...ove godine se nismo prijavile...ali druge godine....vidle bumo!Natalija(frendica iz 5.b) se je prijavila s pjesmom I'm not a girl od Britney,ali neje osvojila nagradu.Moji s raz-a(David,Stipek i Vedran)su bili thumbupHehezuboTakođer smo mogli pisati pisma kome smo htjeli i onda smo stavili u neku kutiju...dobila sam ih...36 ili 37...eekMeni to jako puno znači...jer znam da se je neko zmislio na menecerekJa sam isto jaako puno napisala....Dobila sam jedan poklon...poslije školezalivenzalivenzalivenNebute znali ni od koga ni kajzalivenzalivenzalivenŽalim....LoLpjevaJoj...jednostavno sam happy ka imam tak super dvije BEST FRENDICE OF THE WORLD.....ili kak se to velideadBaš su mi lijepa pisma napisale...A čak su se i neki dečki potrudili da mi napišu nekai...Čudo Božje!!!U školi je za sad.....nekak....ide...moglo bi bolje....ali treba jako puno učiticryKak vidite...ovaj post je malo duži.....mogla bi još dost toga nap...ali mi se nedazijevzijevzijevIdem ja....kissam vas!!!Puno komentirajte...Ovo je ona pjesma koju smo prošle godine jaako vježbale....i na kraju...uff.....Meni je odlična...poslušajte!!!smijeh



Samo još jedan mali dodatak:Neke osobe nas vrijeđaju po blogovima,kako na mojem tako i na našem zajedničkom.Normalno je da nas nebreju podnositi swe osobe,ali to je ne razlog da pišu gluposti po blogovima.Mogu mi napisati svoje mišljenje o meni,ali onda molim lepo nek se ne "skrivaju".Zkj ti ljudi pišu ko anonimci,nemaju mudrosti pokazati se.I još k tome,ne pišeju istinu.Tvrde da ja govorim ka sam naljepša i takve stvari...ali to je laž.Nikad sam nej rekla da sam lepa ili slično.NIKAD!!Neznam ako su neki ljubomorni ka hodam na manekensku(vjerojatno)...ali se nikad s tim ne hvalim.To je jednostavno moj hobi..barem se nečime bavim.I super mi je!!!Ako imate problema s nama onda ne trebate biti na našem blogu i pisat gluposti...jer vas to nitko ne traži!!Nebudete vi odlučivali s kim budem ja.Ako imam dečka,to je ne vaš problem.A ako me neće...onda bu prekino....i de je tu problem?Žalosno je ka moram zabraniti kommanje anonimcima..ali nisam znala da ima taaak bezobraznih ljudi ....(znam ih samo nekoliko)Budite sigurni da nam takvo vaše mišljenje NIŠT ne znači..i mi budemo ostale kakve jesmo..ili bute nas prihvatili ili ne?!Vaša odluka....Znam da smo super cure...i super frendice..!!

Post je objavljen 13.02.2009. u 19:17 sati.