Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hip-hopgirl

Marketing

lein rođendan!!

partyu subotu je moa draga leica slavila rođendan......išli smo u kino,pa na pizzu,a onda na tortu kod nje. bilo nam je prezakon....belj u kinu smo gledale "Rat među nevjestama", i film je odličan. poslje smo tea i ja vidjele neke zgodne dečke,al su otišli u fifty-fifty pa nismo mogle do njih.... kod lejcyke smo papale torticu,a nakon toga smo se išle fotkati. hehe. malo s gitarom,motorom,bordom...itd. lana i lea su išle u videoteku i posudile film "Zamisli to", koi nisam pogledala do kraja jer sam morala ić doma....al mi je tea rekla da je film super.

klarička mi se vratila iz slovenije!! al petra ide u četvrtak u milano! pa jel to normalno,jedna se vrati a onda ide druga..... a dobro moa maja me neće ostaviti. sretan
pussa:
-lei,tei,lani,lauri,dori,niki
-ani,petri,maji
-svim moDuSicama
-7.a......itd.


Post je objavljen 09.02.2009. u 14:44 sati.