Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/liveyourdream130

Marketing

Voli me,ne voli...

Mislim ka je vrijeme za novi postek!!A bude za čas i na našem zajedničkom blogu..RNA...V školi su ne baš dobre ocjene...mislim..počelo je super,al sad...nemam sreće jer me učitelji stalno otvore..ludbangMoram se sad prijati škole..ipak..7.razred!!Z engleskog sam dobila 5..ali to ne mijenja moje mišljenje o učiteljici.Misli ka je neka najzgodnija v svemiru,ne volim takve ljude.Ipak je tu da nas nekai navči,a ne da se pravi..mah..nemam riječiludludNebumo dalje o njoj.yesI have a boyfriend..but..štela sam v petak poslije škole ostati s njim,ali...ma i ja sam neka čudnacerekAli sam ga čekala...nije došo...A drugi tj.nebu dobro jer smo ujutro..imam svoje razloge!!smijehSkupa smo od 03.02.09. ...jako neočekivanoyesswe je supač..ali..ali...ma neznam.Ima ljudi koji tvrde da smo ne jedan za drugog..odnosna..to je JEDNA OSOBA!!Neznam da mu vjerujem?Ja sam osoba koja nažalost odma v sve povjeruje,i to moram promijeniti.Neznam ako me voli..stvarno neznam...nemam dokazsmijehsmijehcerekNadam se samo...Pokušavam njemu vjerovati!!Nebudete vjerovali kai sam sanjala o njemu..hehehezuboJaaako smješno!!Jedva čekam VALENTINOVO!!neznam zakai...do sad sam dobivala toooooliko pisma...neznam ako bude ove godine tak!!I hope...heh..jaj...Zakaj ga tak volim?????????????????????????cerekcerekEwo jedne pjesme...meni je prezakon!!!!Pozzwave



Post je objavljen 07.02.2009. u 15:50 sati.