Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/konji6666

Marketing

moji konji...

Kao što sam več spomenula imam tri konja lipicanca...
Oni su čistokrvni lipicanci!
Konji su i inače moja velika ljubav!
Canissa i Gaetana odnosno kobila i pastuh su stari oko 4 godine, a ždrijebe je staro 8 mjeseci.
Gaetana je opet ždrijebna tako da očekujemo još jednog konja!
Dobro su društvo kada sam usamljena i vijerni su prijatelji!
Imaju ogromno srce i nikada te nebi ostavili na cijedilu, mogu im vijerovati i uvijek se pouzdati u njih!
Kada im gledam u te njihove velike oči imam osijećmahcerekbeljaj kao da me razumiju!
Nebi ih se odrekla za ništa na svijetui stvarno sam sretna što ih imama!

Canissa je crni konj(iako će do desete godine pobijeliti), rođen je 30.5.2004. puno mu je ime Canissa Corvesano Toplica.
visok je 1,61m što je za lipicanca idealna visina!


Gaetana je žerave boje rođena je 12.3.2004.
puno joj je ime Gaetana Tulipan Crabe.
Visoka je 1,59m.


Gaya je sive boje, rođena 7.1.2008.
dobila je ime po majci,a puno joj je ime Gaetana Siglavy Mara XXII
.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



(ovo je Canissa)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(Gaetana)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(opet Gaetana)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(Gaya, kako je slatka dok gleda kroz vrata)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kako su slatki dok se češkaju!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malena moja kako gleda...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gaetana na lonđi...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Canissa galopira...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img266/8324/dsc00767dw7.jpg"
(Pripremljeni za svatove)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us