Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/maja-girl

Marketing

........

Heywavemahwavemah...Sretna nova...thumbupthumbupsve najbolje...nisam vam se mogla javljat jer nisam bila kod kuće i komp mi je crko...ukratko ću vam ispričat doživljaje sa nove i praznika...na novoj je bilo ludo..našli smo se u pola deset pa samo se smrzli..bili smo u kapelici i malo se ugrijali..ali ne pretjerano...išle smo Nevena,Jelena,Nataša,Marija,Gjajička i ja...pjevali su kingsi koji su stvarno dosadni...čestitali s,mo kome smo god stigli..ovaj put smo se uredile ko nikad...preko praznika mi je bilo dosadno al danas nije...išli smo u gradišku u šopingthumbupthumbupthumbupsretansretan...kupila sam si puno togathumbupthumbupthumbup...neda mi se nabrajat..al nisam vam se javljala jer mi je i komp crko dobio viruscrycrycrycry...u školi mi je dobro(za sad)pao je snjegn i ledena kiša pa se grudamo i prepucavamo...i neda mi se više pisat...pusakisskisskiss...volim vas sve cerekcerekkomajte mi...pusabok!!!!!!kisswave

Post je objavljen 17.01.2009. u 22:35 sati.