Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/liveyourdream130

Marketing

kONaČnO pOsT!!!!

Konačno sam napisala nowi post...
kolko sam ja vidla u komentarima..većini vama se pjesma sviđa..
baš mi je drago!!!!rolleyesPa ovak..škola je počela...mogu reči da mi e
falila..jer mi e već bilo jaaako dosadno na praznicima..namcor
Baš sam happy kai sam vidla frendice i frendove iz raz-a..
ali glupo mi je da neki neznaju barem "bok" reči...npr..petar(moj bivši iz raz-a)
ma..nit neznam s kim sam swe neii bila...smijeh
ja velim:bok..a ovaj meni..."kai si glupa??!!!"...koja kultura!!!mah...
ima svakakvih ljudi....ipak...već 8 godina smo u istome razredu..
pa bi bilo normalno da se pozdravimo...crycry
A škola nije niti najbolje s ocjenama počela...3 iz matke...bang
Pa kaii ja morem...9 od 13 bodova..pa neje to za 4?????eekeek
Ewo..dodala sam u box neke fotkice...valjda se vam sviđaju..hehe
i dns sam bila kod frizerke..imam nowu frisku...naughty
Meni se ....pa..oke čini!!!nisam privikla na šiške...al oke je...
Prekinula sam već dost davno s dečkom....zbog...nekih "čudnih" razlogazalivenMa..ipak..prijateljstvo je važnije!!!yes
Ako smo već kod prijateljstva...odite na naš zajednički blog...RNAsmijeh
Sutra idem na Vincekov pohod s Natalijomi Rahelom
jaiii...kaii ak budu nas dečki grudali??no
Idem ja..punoooo kommajte...pozz..kizzam vas!!!

Post je objavljen 17.01.2009. u 19:13 sati.