Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

haaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!

haj ljudi.....znam dugo i ja i danny nismo napisale postek
jer sam ja bila u becu do cetwrtka, a ona u fucking skoli....
ewo bas sad gledam ciji je post zadnji
pa widim da je na mene dosao red!!!!
u becu mi je bilo sawrseno!!!!!da sam barr
jos duze ostala!!!!!!!!!!!!!!!
nis ewo malo slikica i spotowwa i takwih stwari...

ksenija pajæin-pizza



lady gaga-poker face...(spot nemogu stawit)...


simona gotovac-lova




Custom Glitter Text




Glitterfy.com - Glitter Graphics


QUOTE Pictures, Images and Photos
cats Pictures, Images and Photos

BUTTERFLYS Pictures, Images and Photos

BUTTERFLYS Pictures, Images and Photos







byeeeeeeeeeeeeeeeeeee pozzzzzzzzzzzzzz ki$$$$$$$$$$$$$


by:
Custom Glitter Text


Post je objavljen 17.01.2009. u 12:04 sati.