Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

mrzim školu!!!

heloo.. ewo mene.. joooooj škola je počela..:(:( jedwa čekam praznikee!! ewo danas smo imali hrv.,mat.,lat.,tzk.. užas.. sutra imamo pow., zem., eng., inf. opet užass! btw. mannu rekla sam raski da si u beču i da dolaziš u čet... bila sam danas u dm-u i uzela sam jedan s-he lak ljubičasti..forra je.. widjet ćeš.. stari mi je poslao neke pare pa ću wjeroatno owih dana u avenue mall.. danas smo iz mat. počeli učit cijele brojewe, iz lat. superlatiw, iz hrw smo nastawili dosadne glagole.. to te swe čeka kad dođeš:):):):):):) na tjelesnom smo igrali graničara i pobijedili smo:):) jedwa čekam da dođeš imam ti punnoo toga za pričat.. neke stwari.. btw. nazowi me u sri. kad se wratiš.. i da, nisam si uzela niakwe nowe hlače u sarajewu, nisam sam našla neke dobre, al sam suzila one siwe pa su mi sad super i stalno ih nosim i one crne su sad stwarno crrrnee, widjet ćeš.. i kolko sam shwatila ti si kupila crne, ljubičasto-crne karirane, bijelo-crne karirane, swijetli traper i tamni traper uske hlače.. sad imaš stwarrno puunoo.. još + owe šta sad imaš, crne, siwe i obični traper uske hlače imaš ih swe zajedno 8.. ajme.. defintiwno wiše od mene.. moram si i ja kupit još neke karirane, wjeroatno crno-siwe il crno-crwene uske hlače.. btw. jesi kupila neke forra čizme i neku cool zimsku jaknu i forra remen? ajjjooooojj.. blago tebi, tebe danas nije billo.. ubijala sam se od dosade i dobili smo hrpu d.z... e da, lektira je krajem mjeseca.. to je too..:P;P;P;P;P bbbbbbyyyyyyyeeeeeeeeee ppppppppppooooooooooozzzzzzzzzzz kkkkiiiiii$$$$$$$$$$$$

by: dannyfinofinofinofino


Post je objavljen 12.01.2009. u 20:27 sati.