Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

eiii

haaaaaaaaaaaj ljudi kak ste???ja sam jos u becu...
e danny imam za tebe jednu jaaaaako waznu informaciju!!!!!!!!!
ja se tek wracam u srijedu jer mi je to stari predlozio
to bi znacilo da tek dolazim u cet jer cu jos
ostat u becu znam da je skola u pon stara mi je jawila
al stari mi je to predlozio pa pliz reci profi da dolazim u cet...
puuuuuuuuno ti hwala unaprijed...inace kak si ti?jesi si kupila neke foooora
hlace???kak ti je bilo u sarajewu???meni je i dalje supper...
super za pernicu jer je ona wec bila.... da ni ne goworim!!!
nis nemam neke inspiracije.... al danny pliz reci profi to!!!
nis....
byeeeeeeeeeeeee & ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


by:
Custom Glitter Text


Post je objavljen 10.01.2009. u 21:26 sati.