Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

haloo..

mahheyyyy.. ewoo mene u zg .. wratila sam se.. ujutro u 7.. aaaaaa škola u pon!!!!!!!!burninmadburninmadburninmad jedwa čekam praznike!!!!.. ajmee kupila sam si tolko forra swari u sarajewuu.. nea mi se sad nabrajatt.. btw. mannu jesi se i wratila?? jawi mi se kad se wratiš iz beča.. ajmee znaš kakko mi je forra nowa pernica.. crna šljokasta sa jednim playboy zekom..sretansretan superr da si i ti kupila puuno stwari.. ajmee kakko mi se ne da u školu.. prwa dwa sata iamo mat., pa hrw., pa lat., pa tzk!!!!!!!! užžas!! btw. mjerila sam se u sarajewu, sad sam wisoka 172 i pol cm.. i si wjeroatno negdje oko 168 cm.. možda i wiše.. btw. ja sam se šišala za jedno 2 i pol cm..podšišala.., al i ne widi se.. ajd to je to od mene.. bbbbbbbbyyyyyyeeeee ppppppooooooooozzzzzzzzz kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii$$$$$$$$$$$$$$wavemahmahwave.


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


by:dannyfinofino

Post je objavljen 10.01.2009. u 16:45 sati.