Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

*...LaŽnA lJuBaV...*

Bio si mi sve…
Bila sam ja mala djevojčica koja voljela te…
Ti si me zgazio…
Moje si srce pregazio…
Ostavio me napuštenu samu…
Osim tebe pronašla sam samo tamu…
Sve je nestalo....
Više nikada tvoga glasa...
Više nikada našega razumijevanja…
Više se ne smijem…
Više nemam razloga…
Ti si nastavio živjeti…
Imao si sve…
Imao si mene…
Ali i nju…
Ostala sam sama…
Gledajuću druge zaljubljene sretne…
Sjetila se nas…
Sjetila sam se one naše sreće…
Svih onih tvojih laži…
Kojim sam vjerovala tako lako…
Svega onoga što mi se je činilo lako…
Vjerovala sam ti kada si mi rekao da me voliš…
A odgovori je bilo sasvim drugačiji…
Ti volio si nju…
Ona je imala to mjesto u tvom srcu…
Ona a ne ja…
Nju si volio a ja sam ti bila samo zabava…
Sada ovako povrijeđena i jadna…
Ostale su mi samo misli siječanja i tuga…
A njeno ime više ne želim čuti…
Jer zbog nje sam izgubila tebe…
Ti mene nisi zaslužio znala sam i sama…
Ali ipak si ti vodio igru…
U kojoj sam ja bila rešeto i tama…
Znaj da ću te uvijek voljeti…
Kao prijatelja cijeniti…
Ali više ti nikada neću dopustiti…
Da me prevariš sa svojim riječima…
Jer ja više ne želim riječi…
Koje su laž na sva zvona…
Ja želim sreću i ljubav, dokaz svega…
Možeš li mi to dati?
Kada to si dao njoj…
Sada imaj nju…
Jer ona je sada umjesto mene život tvoj…
Image Hosted by ImageShack.us




Post je objavljen 10.01.2009. u 13:22 sati.