Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

a ewo i mene...

hyy soryte kaj se nisam jawljala, nekaj mi se laptop nije htio upalit
takk daa...inace kak ste mi wi???uskoro ce fucking skola!!!jooooj sto mrzim
taj gluuuuuuuuupiiiii pon....to mi je najmrzi dan u tjednu
mislim swi su mi al pon je posebno...joj ja sam si kupila swega
i swacega i btw danas opet idem u shopping i u disco od starog... wec
ja za two days idem u glupi zagreb....steta!!!!!owdje sam se wec nawikla...
no dobro...e da, danny ja sam si kupila kao sto
sam wec i rekla swega i swacega pa cu ti sad nabrojat owak...
kupila sam si ljubicasto crne karirane uske hlace, paa
onda bijelo crne karirane uske hlace, onda kratku crnu motorku,
dosta foora majica, cak sam si uzela jednu na minnie
al narawno to je samo iz fooooore, onda sam si uzela
siwu plisanu trenirku, ma uglawnom swe ces widjet...
jos si moram uzet vans-ice,onda neke cool cizme
necu si uzet marte jer kad sam widla ko ih nosi doslo mi je zlo...
stara je se zacudila al dobro...kupit cu si neke druge marte
isto pankerske ili neke super motoristicke...
wec sam si widla jedne super marte, samo je imalo 37,
a jebote to mi je premaleno...
no dobro,moram si uzet neku cool kariranu debelu jaknu
za zimu,onda neke cool sosewe, lanac,
onaj remen s piramidama... i takk
da ne nabrajam...
dobro ljudeki nemojte nam zaborawit puuuuno kommat...
sad bas nemam neke inspiracije na nesto napisem...
ki$$$$$$$$$$$$$$$$$ & byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
(znate da mi se nije dalo stawljat smailice paa se nemojte cuditi...)



by:mannu


Post je objavljen 09.01.2009. u 11:58 sati.