Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

a ewwo mee..

halo.. ewo sorry šta se nisam jawljala, radio mi je internet nego sam bila prehlađena, pa sam uglawnom ležala i gledala TV.. ewo danas sam ozdravila i bila u shopingu pa sam si kupila puunoo togaa.. novu pernicu (konačno:)), šestar (nisam ga imala prošlo polugodište pa sam swe ukupno zbog njega zaradila 3 jedinicee iz mat., hehe sad sam ga konačno kupila..), crni donji dio plišane trenirke u mangu, crnu majicu isto u mangu, tamno tamno tamno tamno smeđi, skoro crni gornji plišani dio trenirke u pumi, jednu crnu nike torbicu, jedan siwi bolero u mangu, crne duge taice u converse-u, body losion od naomi campell, aceton, neke fora l'oreal maramice za skidanje šminke i još neke stwari al mi se ne da nabrajat.. i da, dobila sam crne rukawice uz pakiranje cocte :):):):P:P:P:P;););););P;P, al forra su.. btw. ja wjerojatno krećem u petak nawečer u zg.. al nije sigurno zato što SANADER RAZMIŠLJA O TOME DA NAM PRODUŽI PRAZNIKE(!!!!) za još jedan tjedan zbog plina..(da barrr) sutra ili preksutra će OBJAWIT ODLUKU pa gledajte WIJESTI... btw. jeste gledali operaciju trijumf??? ja jesamm!!!! u finalu su bili vukašin (bih), danijel (srbija), adnan (bih), nina (crna gora), aleksandar (makedonija).. ana (hrwatska) je ispala u polufinalu.. POBIJEDIO je moj adoo!!!cerekcerekcerek ja mislim da on stwarno zna pjewat i simpatičan je.. ja sam nawijala za njega, vukija i danijela i malo mi je žao što nisu pobijedili vuki ili danijel al mi je ipak drago što je pobijedio ado pošto je najbolji!!!! ne samo zato što je bosanac ko i ja nego zato što stwarno zna pjewat i simpatičan je jakoo.. osim toga, drago mi je da je bosna pobijedila od swih ostalih držawa (hrw., srb., crn. gor., mk.)... wjerojatno je wama swima žao što nije pobijedila hrwatska, al i ja mislim da je ana neprawedno ispala u polufinalu, mislim da je trebao ispast aleksandar koji je tako odwratni i antipatični kreten!!! i upće ne zna pjewat, ana i ostali pjewaju 100 puta bolje od njega, što se widjelo u pjesmi koju je pjewao sa adoom!! btw. mannu nisam još uzela nowi mob jer ga opet nema u sarajewu, rekli su da će opet doć poslije nowe god., i stari mi je rekao da se ne brinem da ako ne dođe dok sam ja još tu da će mi ga poslat po nekome u zg.. i trebale su danas bit gotowe crne uske traperice al ipak će bit tekk sutraa.. ahh.. šta si ti swe još kupila??? kad se ti wraćaš u zg?? btw. nemoj zaborawit ponjet swoj game-boy u zg!!!!!:):):):):):):):):):).. that's all od mene.. bbbbbbbbbbbyyyyyyyeeeeeeeee pppppppooooooooooooooooooozzzzzz kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii$$$$$$$$$$$$$$$$ (btw nije mi se dalo stawljat prewiše smajlića..)..

kevin rudolf ft. lil wayne - let it rock (nisam našla wideo spott..)



monrose - strike the match (samo im je to dobro..)



by: dannyfinofino

Post je objavljen 07.01.2009. u 18:59 sati.