Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

booooooooooooook ljuuuuuuuuuudiiiiiiii....

hy ljudi danas je wec 2.1.09. nemogu wjerowat da pisem
2009rolleyesnut......kak ste mi wi danasrolleyes???ja sam wam danas bila
u discu od starognaughty,pa sam bila u shopping city-u i kupila sam si
svjetli tarper uske trapke,tamni traper uske trapke,crne uske trapke,
jednu siwu usku majicu,2 karirane torbe:jedna je zelena,a druga ljubicasta,
onda sam si uzela siwi gornji dio plisane trenirke jer nije bilo donjeg
al budem si i uzela i donji,i budem isla sutra u kupnju
i u ponyessretanzubocool.......
e danny ja sam pitala strica koje mi je korisnicko ime i
koja mi je lozinka al on mi je rekao da je on to wec dawno
naprawio a posto se ja nisam nikako s nikim dopisiwalaheadbang,
on kaze da mi je se to wjerojatno izbrisalorolleyes...btw. dobro
si napisala shopping city.....tako se zowezubo....sta si si swe
wec uzelarolleyesnut???jesi uzela new mob???
jesi widla new slike???kakwe su tiyesrolleyes??
btw ja si necu uzimat marte,zato jer ih swi imaju
stara je se zacudilarolleyes al cu si uzet neke druge marte ili
neke motoristickeyesnjami... e sad mi je nestalo inspiracije da nekaj napisem...
nis idem ja ljudi idem jamahmah...pozz iz beca...smijeh
btw ewo jedan spot..

neka zajebancija.. al fora je..

object width="425" height="344">



by.mannufinofino


Post je objavljen 02.01.2009. u 13:35 sati.