Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

hyyy...

boook ljudi za pocetak sreeeeeeetna wam nowa godinaaaaaaaaaaa!!!,kak
ste???kak ste proslawili nowu god????nadam se da ce wam u
new year biti puuuuuuuuuuuuuno bolje nego u 2008.-oj.....
e danny bila sam na izabelinom i darijinom blogu,i zato sam ti rekla
da i ti odes da widis slike...kakooooooooooooo me ta mala ziwcira!!!!!........
no dobro dosta o njoj,uglawnom kupila sam si ljubicasti i crni pulower u h&m-u,
ma swe sam kupila u h&m-u,pa sam si uzela bijelu obicnu majicu i crnu
sa siwim prugama,i jooooooos dosta tooooga al mi se ne da nabrajat...
ma swe ces widit...super sto imas 11 lakowa,ja si nisam uzela
jos nit jedan nowi al budem e da daj nam molim te stawi awatar....ja sam ti sad kod bake i pisem post
na stricewom kompu...ja sam jucer prespawala kod sestricne
i zajedno smo docekale nowu...bile smo na krowu od zgrade
i gledale vatromet...btw widio se cijeli bec... pa smo pile smo sekt narawno za djecu...
znas da smo ucili iz fucking njemackog da se u österreich pije sekt i jos neke gluposti...
meni je isto zaaaaaaaaaaaaaakoooooooooooooooooooooooooon u becu (mojem najdrazem gradu)da to naglasim!!!da bar owdje ziwim.....sutra idem u shopping city scs u h&m,tally wejl,u orsay btw tamo
sam sam si widila jedan zaaaaaaaaaaaaakoooooooon crni pulower s crwenim prugama,
onda u new yorker i takk...inace kak si ti?kak si ti docekala new god???
di si swe isla sa starim???kak ti je u sarajewu???ja se nadam da ti je
odlicno zato jer je meni greeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nis sad ni ja nemam neke inspiracije za pisat.......
paa ewo jos malo slikica za kraj.....
Joey Ramone Pictures, Images and Photos

the Ramones Pictures, Images and Photos

ramones Pictures, Images and Photos

Homer Ramones Pictures, Images and Photos

ramones Pictures, Images and Photos


Confused Green Day! Pictures, Images and Photos

green day Pictures, Images and Photos

green day 2 Pictures, Images and Photos

the doors Pictures, Images and Photos

the doors Pictures, Images and Photos

Lady Gaga Pictures, Images and Photos
lady gaga Pictures, Images and Photos


Lady GaGa! Pictures, Images and Photos

anarchy Pictures, Images and Photos

Anarchy Pictures, Images and Photos

anarchy Pictures, Images and Photos

Anarchy! Pictures, Images and Photos







byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
(btw nije mi se dalo stawljat smailice kao i uwjek)...

by:mannu


Post je objavljen 01.01.2009. u 17:47 sati.