Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjj ewo i meneeeeee..........

hyy ljudi kak sterolleyes???ja sam danas bila u h&m-u i kupila sam si dosta stwari
al danas sam bila s tetom,u pet idem sa starim jer prije duckasi ne radenaughtynaughtyyes...
widla sam si super super crwene uske trapke, al jbg za mene nema
brojanonoburninmadheadbangmad...preostaje mi samoo u maria hillfa strasse 3 h&ma , u shopping cityu scs-u
i u millenim city gdje mi stari ziwiyesyes...i takk...kaj wi raditerolleyes???e da,danny tek sam
sad widla da si napisala two posta,sorry kaj ja nisam jucer napisala jos
one post,takk daarolleyessretan... super kaj si si suzila one siweyes, btw jer ti stari odnio
one crne na bojanje kaj si mi pricalarolleyes???kak se ti zabawljas? jel ti dosadilo u sarajewu???nut
sigurna sam daaaaaaaa niiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee,al dobro
samo pitamludludbeljsretan...daj odi na izabelin blogach i pogledaj kakwe ima
slike skoro swe iste kao i miburninmadburninmadmadmad....uglawnom ja sam napisala
lektiru i rasporedila knjige...zlo mi jeeeeeee kad se sjetim fucking
skolenonononoeekburninmadburninmadheadbang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nis ljudi to bi od mene bilo to
za danas!!!!

ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
& byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!wavemah

by:mannufinofino


Post je objavljen 30.12.2008. u 19:55 sati.