Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

.....HEH....=)

Dobre strane:
Provela lijepo ljeto sa frendovima i obitelji..
Super se provela na moru…
Skoro svaki dan pod ljetnim praznicima
Išla sa mojom Nonom navečer do grada…
Vidjela hrpu zgodnih dečki…
Upoznala neke nove ljude koji su mi prirasli srcu,
Bracu mog mawog Bokyja kojeg volim prenajviše
I Martinu s kojom sam presuper i puno ju volim..
Ajmo sad dalje: hehe…
Imala sam super dečka do jednog NE super dana….
Upoznala sam i svoju novu frendicu i novu učenicu u razredu..
Martinu: ludu moju «crnu»..volim ju prenajviše…
Imala najviše muževa..lol..i dečki nego ikada do sada…hehe
Obišla OPET pola Hrvatske…
Išla na bazen skoro cijelo ljeto..i tamo smo
Izvodili gluparije i zezali neke very sweet dečke…
Odlično se provela za dan grada…aha…
Vidjela neke poznate osobe..ne da mi se nabrajati…lol



LOŠE STRANE:

Plakala u ovoj godini više nego u Prošle 4…
Doživila slom srca…hehe
Posvađala se s mojom Nonom..na žalost..jednom..
Čula da neki ljudi ne govore dobro o meni..
I bila tužna..puno puta…
Zavoljela krivog dečka……(=
Po prvi put sam se malo ozbiljnije posvađala sa mojom Teom..smrc..
I više se ne mogu sjetit..hehe…to je to valjda…=)

Evo sad malo priznanja..heh….



1.Priznajem da nemam pojma zašto ovo pišem...
2.Priznajem da obožavam gledat filmove.
3.Priznajem da volim svoj blog
4.Priznajem da volim dugo spavat.
5.Priznajem da mrzim kad me neko probudi.
6.Priznajem da volim ići na rođendane.
7.Priznajem da još nemam 14 godina.
8.Priznajem da obožavam svog bracu Bokyja
9.Priznajem da volim nogomet.
10.Priznajem da mi je drago što sam upoznala bracu
11.Priznajem da volim mob
12.Priznajem da nekad previše pričam.
13.Priznajem da se puno puta bez veze smijem.
14.Priznajem da se nekim stvarima jako dugo smijem.
15.Priznajem da mrzim dokumentarce...
16.Priznajem da mi je dosadno.
17.Priznajem da volim dugo bit budna.
18.Priznajem da se volim dopisivat.
19.Priznajem da volim plažu.
20.Priznajem da obožavam čokoladu.
21.Priznajem da sam preko bloga upoznala super frendicu Martinu
22.Priznajem da volim trčat......
23.Priznajem da previše vjerujem osobama.
24.Priznajem da su me neke osobe razočarale.
25.Priznajem da se volim klizat...
26.Priznajem da volim pizzu
27.Priznajem da ne igram igrice na kompu
28.Priznajem da volim slušat muziku
29.Priznajem da gledam puno tv
30.Priznajem da sam ovisna o netu i msn – u
31.Priznajem da me braco jako zarazio pisanjem HEH…
32.Priznajem da mrzim kukce
33.Priznajem da se bojim žabe
34.Priznajem da sam bila luda za Leonardom DiCaprijem
35.Priznajem da ne volim Josipu Lisac i Massima
36.Priznajem da se volim glupirati i radit sranja
37.Priznajem da mi je soba puna postera
38.Priznajem da sam počela slušati cajke
39.Priznajem da se volim svađati sa svojim nećacima
40.Priznajem da znam biti jako zločesta
41.Priznajem da skoro uvijek zaspim na bus kad idem u školu
42.Priznajem da me zbog toga zovu «USPAVANA LJEPOTICA»
43.Priznajem da mrzim umišljene ljude i hvalisanje
44.Priznajem da sam sve razrede prošla s 5 a nisam štreberica
45.Priznajem da NIKAD ne učim
46.Priznajem da znam izvalit glupost koja nema veze s vezom…
47.Priznajem da ne volim kričave boje
48.Priznajem da sam vrlo naivna..ovisi o čem se radi
49.Priznajem da me drugi uvijek iskorištavaju
50.Priznajem da sam do sada imala 4 dečka
51.Priznajem da se brzo vežem za neku osobu, mjesto i stvar
52.Priznajem da sam kao mala bila jako zločesta
53.Priznajem da sam i danas zločesta kada zatreba
54.Priznajem da redovito idem u crkvu
55.Priznajem da kod mene MOŽDA znači DA…
56.Priznajem da volim mučit ljude
57.Priznajem da sam uvijek nasmijana
58.Priznajem da ne volim kad se netko ljuti na mene
59.Priznajem da se uvijek zaljubim u krivoga
60.Priznajem da imam više prijatelja nego prijateljica
61.Priznajem da se nekad radije družim s dečkima nego s curama
62.Priznajem da se subotom ne dižem prije 11:30…
63.Priznajem da jako volim putovati
64.Priznajem da sam gledala Titanic 15 puta
65.Priznajem da nekad plačem za bezveze
66.Priznajem da me rasplače i neka tužna glupost
67.Priznajem da ne bi mogla živjet bez muzike
68.Priznajem da obožavam plesati
69.Priznajem da znam biti jakoo lijena
70.Priznajem da mi neke osobe idu na živce
71.Priznajem da nikad u životu nisam nikog mrzila
72.Priznajem da ne volim kad pada kiša
73.Priznajem da mrzim biologiju i fiziku
74.Priznajem da sam mala maza..heh
75.Priznajem da volim plišane igračke
76.Priznajem da još uvijek obožavam gledati crtiće
77.Priznajem da sam VELIKO DIJETE…heh..
78.Priznajem da volim malu djecu
79.Priznajem da i mala djeca mene obožavaju
80.Priznajem da ne znam razliku između pčele i ose
81.Priznajem da se volim grlit s ljudima…lol…
82.Priznajem da obožavam slatkiše
83.Priznajem da ne volim kad se netko dere
84.Priznajem da navečer ne volim razgovarat
85.Priznajem da ujutro kad se probudim ne pričam bar pola sata
86.Priznajem da volim upoznavati nove ljude
87.Priznajem da mi je dosta priznanja
88.Priznajem da sam dobra osoba
89. Priznajem da volim sve svoje frendice
90. Priznajem da volim sve svoje frendove
91. Priznajem da ne bih mjenjala ništa u svom životu
92. Priznajem da znam puno pjesama napamet
93. Priznajem da želim upoznati svog bracu
94. Priznajem da želim upoznati Martinu
95. Priznajem da nikad ne znam što želim..heh
96.Priznajem da nemam pojma kak sam sve ovo izmislila
97.Priznajem da više ne znam što da priznam
98.Priznajem da mi je ovo zadnji post u ovoj godini
99.Priznajem da sad odem…..
100.Priznajem da VAS SVE VOLIM….


Post je objavljen 30.12.2008. u 15:01 sati.